mariajasmine

Alla inlägg under november 2011

Av Jasmine Andersson - 3 november 2011 16:49

Tjolahopp... Igår var det trevligt på festen med jobbet :) Vi var i en lokal där det serverades taco buffè :p Senare på kvällen blev det karaoke, dans och en massa drickande såklart, så blev ganska dragen där i slutet. Hehe... Men roligt hade vi. Sen gick jag o Maria till Samernas för att träffa gänget som vi känner där. Men dom flesta hade gått o lagt sig så jag gick hem efter lite mer än 1 timme, när jag var påväg hem såg jag att det fortfarande var kvar folk på festen så gick dit igen och var där en stund till sen fick jag skjuss hem av snälla Micke som var ute på raggen. :D Så jag bjöd in han på en kopp te och fick surra av mig litegrann med han :)

Idag har jag mest haft en chill dag och sovit ut eftersom jag var gode bakis ändå på morgonen... :p Nu ska jag ta o göra nånting som jag ska äta till middag hade jag tänkt. 

Jo just de har beställt lite maskerad tillbehör från en hemsida och jag hoppas bara verkligen att dom kommer imorgon eftersom jag behöver dom då på kvällen då jag ska ut på maskeradfest. :D Hinner dom inte komma så har jag kanske ändå någon nödlösning, men vill verkligen ha det där jag beställde, så jag får hålla tummarna att det hinner komma fram i tid.

Aja det var allt jag hade att berätta nu...

Hörs snart igen. :)

Puss & Kram / Jasmine

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards