mariajasmine

Alla inlägg under november 2013

Av Jasmine Andersson - 25 november 2013 22:00

Nu ska jag mysa mig ner i soffan med en chailatte och se vad Paradise Hotel har att bjuda på ikväll. ;)


 


 


  

Av Jasmine Andersson - 25 november 2013 19:15

Haha klockrent alltså. :D - "Norrlänningar är det hårdaste vi har i Sverige & det är vi stolta över naturligtvis".



 

Av Jasmine Andersson - 4 november 2013 19:00

Hej här tänkte jag visa vilka sjukt snygga knee high stövlar jag köpte i fredags via facebook på köp & sälj sidan faktiskt, betalade endast 200 kr för dom. :) Dom är i väldigt fint skick och ser helt oanvända ut så jag gjorde ett bra köp där. Är supernöjd med dom. Det som är bra är ju att man kan vika ner skaftet en bit om man vill. :)


 


 


  

Av Jasmine Andersson - 4 november 2013 18:45

I helgen har jag både festat lite och jobbat en hel del. I fredags så var jag jättetrött efter jobbet men Maria ringde och frågade om jag ville komma förbi på fest på kvällen, först hade jag ingen lust alls med de, men när det är halloween är de ju ganska kul att festa för det är ju oftast den enda gången på året man klär ut sig typ. Nu på den här festen var det bara jag, Maria och Jennie som hade klätt ut oss men ändå. Jag skulle iaf. föreställa en tiger, men gjorde inte någon avancerad sminkning eftersom jag egentligen inte skulle festa så började fixa mig sent den kvällen och sen för att jag också skulle jobba dagen efter (orkar liksom inte ha flera kilo smink i ansiktet då som tar lång tid att få bort sen innan man ska lägga sig). Maria skulle föreställa en katt och Jennie vet jag inte riktigt nått franskt inspirerat iaf. hon hade med sig en baugette som accessoar också men den fick jag ej med på bild. Vi var ett gäng som var där och hade det trevligt vi drack shottar, vin och drinkar, spelade ölspelet, lyssnade på musik och surrade. Jag tog det ganska lugnt eftersom jag skulle upp o jobba ganska tidigt nästa dag, när klockan började bli elva ville jag dra ut eftersom allt stänger kl 01.00 här men det tog ganska lång tid innan alla började vara klar för att fara iväg så jag bestämde mig för att gå hem då, vilket var ganska skönt när jag ändå skulle upp tidigt dagen efter. Sen har resten av helgen bestått av en massa jobb och idag har jag varit ledig, skööööönt.


Här bjuder jag på lite bilder från helgen. :)


  

 


 


 


 


 


 


  

Av Jasmine Andersson - 3 november 2013 23:45

Den här högtalaren har jag tjorvat mycket med och väntat väldigt länge på att få. Det var ju ett erbjudande i sommar att om man köper 2 stycken pringlesrör så skulle man få en högtalare skickad till sig och man skulle skriva in numret på rören på pringles hemsida och så skulle man betala frakten som inte var mycket alls för att få högtalaren. När jag skulle betala så funkade det inte först utan jag var tvungen att aktivera en sak och sen när jag väl hade gjort det och betalat de man skulle så sa dom att högtalarna var slutsålda, så jag fick kontakta dom för att säga att jag redan hade betalat frakten åde och dom skrev vi beklagar men vi får in fler högtalare först i oktober/november igen. Sen så fick jag ett mail för ca 2 veckor sen att dom hade skickat högtalaren till mig och i torsdags landade den äntligen i min brevlåda efter lite mer än 2 månaders väntetid.


 


 


  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards