mariajasmine

Alla inlägg under juli 2013

Av Jasmine Andersson - 21 juli 2013 20:39

Mamma har också hunnit fylla 50 år i början av juli så då firade vi henne och hon fick en massa fina presenter och överraskningar. :) Hon firades hemma, det var öppethus för alla som ville komma förbi. Det var väldigt trevligt och det kom ganska mycket folk i omgångar & vi åt mycket gott, mamma och pappa hade gjort buffébord med allt möjligt, så det var bara att plocka av allt man ville ha. Tyvärr kunde jag inte stanna jättelänge på kvällen åkte hem kring elva för skulle upp och jobba dagen efter men jag hann vara där många timmar ändå för jag åkte hem till dom ganska tidigt på dagen så... Vi började med att äta smörgåstårta till lunch och sen efter det så hade vi i familjen en överraskning till mamma innan alla gäster skulle komma, vi hade knytit ett snöre runt hela huset som hon sen skulle följa tills det tog slut och så hade vi lagt ut paket längst vägen som hon då fick öppna eftersom. Det tror jag att hon uppskattade och tyckte var roligt. :) Här kommer det lite bilder från den dagen. :) 


 


  


Av Jasmine Andersson - 21 juli 2013 20:15

Hej igen... Nu har jag inte skrivit här på länge men har inte haft tid med de bara. Har hänt mycket sen sist jag skrev, tänkte bland annat lägga ut lite bilder från midsommarhelgen som var ganska lugn för min del. Helgen innan midsommar var det ju fest 3 dagar i rad så midsommarhelgen blev lugn då istället, drack lite alkohol och gick ut med Maria en sväng på Opera då och sen på lördagen åkte jag hem till familjen och åt en god grillmiddag & tårta till efterrätt, mums... Här bjuder jag på lite bilder från den helgen. :)



    


    


 


    


  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards