mariajasmine

Alla inlägg under februari 2015

Av Jasmine Andersson - 17 februari 2015 22:30

För ca 4 veckor sen såg jag att en granne som jag känner och som jag jobbar med ibland hade ställt ut en sänggavel utanför sin lägenhet och den hade stått där i några veckor så jag hade gått förbi den många gånger och funderat på vad hon skulle göra med den. Jag frågade henne och om hon inte skulle behålla den så var jag väldigt intresserad av att ta hem den o prova om den skulle passa bakom min säng. :) Så det var de jag gjorde, fick ta hem den och prova & jag tyckte att det blev jättesnyggt så jag ville jättegärna behålla den. Jag frågade vad hon skulle ha för den men hon ville inte ha nått, men jag gav förslaget att jag kunde köpa en vinflaska till henne som tack för den, för vill gärna ge nånting känns inte bra att bara ta nått sådär. Här nere kan ni iaf. se resultatet hur det såg ut före och sen hur de blev efteråt, tyckte först att det såg lite annorlunda ut och att gaveln var lite för låmg, men nu har jag vant mig i det och tycker att det blev mycket snyggare med den där bakom sängen så jag blev väldigt nöjd i slutändan. :) 


  


 


  

Av Jasmine Andersson - 16 februari 2015 19:00

För några veckor sen beställde jag hem dessa snygga ovanför knoge ringar eller midi rings som man brukar säga, älskar dom verkligen jättemycket. :) Nu skulle jag vilja köpa några i silver också eftersom jag mest brukar använda silversmycken men jag gillade dom här i guld, fanns så många olika och snygga modeller av dessa ringar i just guld tyckte inte att det fanns lika stort utbud av dom i sliver men vi får se jag kanske lyckas hitta några i silver också som jag då kommer att beställa hem. :) 


 


 


 


 


 


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards