mariajasmine

Direktlänk till inlägg 26 oktober 2015

Jokkmokks motorfestival bilutställningen 17-18 juli 2015

Av Jasmine Andersson - 26 oktober 2015 00:30

Heej igen... Nu har jag haft ett väldigt långt upehåll här så nu kommer de in lite bilder på vad jag har hunnit syssla med dom månaderna som jag inte har varit här. Börjar med detta i mitten av sommaren var det den årliga motorfestivalen så då fylldes parken med en massa bilar av olika slag. :) Det som var nytt för i år var att mustangklubben hade en egen plats på området (de hade min pappa fixat), där dom ställde upp sina bilar hade dom även korvförsjälning och kaffe m.m Jag har ju träffat endel från mustangklubben förut så de var kul att se dom igen. Vi hade även de tur med vädret som ni ser på bilderna samma dag som bilutställningen var så de var ju också kanonbra, inget att klaga på liksom. :)


 


 


 


 


 


 


 


 


 


  


  


 


 


 


  


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jasmine Andersson - 26 oktober 2015 00:45

Som alla andra år så har jag och mamma hunnit plocka lite hjortron även den här sommaren. :)               ...

Av Jasmine Andersson - 26 oktober 2015 00:15

På motorfestivalkvällarna blev de såklart fest både på fredag och lördag. Fredag raggade vi runt i Daniels bil ett tag och sen for vi på förfest till Lindvi där de var en massa folk och sen gick vi ut och dansade, lyssnade på Top cats och så tog vi ä...

Av Jasmine Andersson - 24 augusti 2015 22:00

Trubadurkvällen på notis tidigare i sommar var väldigt mysig med lite musik som 2 duktiga killar underhöll oss med varav en av dom är en tidigare klasskompis till mig. :)                    ...

Av Jasmine Andersson - 24 augusti 2015 21:45

Midsommar firade jag tillsammans med familjen hemma hos mamma o pappa under dagen med en god sillunch, lite öl, nubbe och vin till de. Sen så gjorde jag en en god tårta med digestivkexbotten, kolasås av kokad kondenserad mjölk, vispgrädde och en mass...

Av Jasmine Andersson - 24 augusti 2015 21:15

Hej igen jag lever trotts att jag inte har bloggat på väldigt länge. Här kommer iaf. lite festbilder från tidigare i sommar då vi var ut och festa på bla hotell gästis. Jag blandade lite piggelindrinkar o sen surrade vi och lyssnade på musik innan vi...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards