mariajasmine

Alla inlägg under juni 2015

Av Jasmine Andersson - 21 juni 2015 23:45

Här nedanför är en bild på när jag provade curl secret locktången för första gången, jag o maria hade lånat den av en kompis för att se om vi blev nöjd med den och om vi ville köpa en egen. Jag älskade hur lockarna blev så nu för ngr veckor sen införskaffade jag mig en egen. :)


Jo just de får några månader sen gick ju också svenska ex on the beach på tv och jag följde varje avsnitt slaviskt. I detta inlägg blir de lite blandade bilder från bla. snapchat så det blir mindre text, bilderna får tala för sig själv. :)


 


 


 


 


 


 


 

Av Jasmine Andersson - 21 juni 2015 23:00

Tidigare i vår så gjorde jag & Maria sushi och gud så gott de är, börjar längta till de nu snart igen faktiskt. :)


 


 


 


Här var en annan kväll under våren där jag, maria & jennie lagade middag tillsammans och sen kom resten av gänget o vi hade en rolig förfest med charader och sånt innan vi drog ut på krogen :)


 


 


 


Av Jasmine Andersson - 17 juni 2015 00:15

Nya inredningssaker som jag har köpt för ett tag sen, hunden med kronan kommer från trend4u och ljuslyktan med prismorna har jag köpt av en tjejkompis som skulle sälja den (tyvärr har glashållaren på den gått sönder men den är lika fin utan glashållaren) :) den stora vita ljuslyktan längst ner har jag köpt från Ikea, älskar alla dessa 3 saker. :)


  


 


  


 

Av Jasmine Andersson - 16 juni 2015 23:45

Ja hej de var ett tag sen nu, har sjukt mycket bilder att lägga ut sen några månader tillbaka men här kommer dom i olika inlägg. I våras försökte jag vara så mycket som möjligt uppe i stugan o köra skoter för jag gillar att vara där, så varje helg jag var ledig från jobb åkte jag dit med familjen. I år så har jag och min bror fått överta mammas gamla skoter då hon köpte sig en ny. Sen har jag även hunnit beställa en fin skoterhjälm och snygga glasögon till de. Påsken firades i stugan och när jag fyllde år så var jag också i stugan med familjen och körde en massa skoter under dagen och blev sen bjuden på middag av dom i Årrenjarka, det var väldigt mysigt, gott och trevligt. :) 


Här nedanför följer lite bilder från olika helger då jag har varit i stugan. Ja blev inte så mycket text just nu men det behövs ju inte alltid, bilderna får tala för sig själv. :)


 


   


 


 


 


   


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


     


  


 


 



 


 


 


 


 


 


  


 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards