mariajasmine

Alla inlägg under april 2014

Av Jasmine Andersson - 2 april 2014 15:00

Här tänkte jag visa vad jag har beställt för någon dag sen. Jag har velat ha dessa uggle ljuslyktor hur länge som helst så nu har jag äntligen beställt hem den största ljuslyktan och nu vill jag bara ha dom andra 2 också om jag lyckas få tag på dom, när jag beställde från lagerhaus hemsida så fanns bara den största i lager. Jag tycker den är hur fin som helst, love it. :)



 


 


  

Av Jasmine Andersson - 2 april 2014 14:15

På lördagen dagen efter jag fyller år så firade jag tillsammans med släkt och familj. :) Här är tårtan som jag gjorde då, jag brukar ju alltid göra smörgåstårta typ men eftersom jag åt lyxmiddag tsm med vänner på fredagen så orkade jag inte ställa mig och göra en smörgåstårta så då fick de bli en liten enklare tårta som blev jättegod. :) Av min moster och mina kusiner fick jag en vinflaska och 2 st ljuslyktor, fick även en vinflaska av Darja och hennes kille på fredagen, har aldrig provat nån av dom vinsorterna förut så de blir spännande. Haha de märks att jag gillar rött vin va. ;p Sen fick jag en goddiebag av Maria med lite av varje i, bland annat lite smink, ansiktsmasker, örhängen m.m fick lite mer av henne än de som är med på bilden. :) Av min bror fick jag en högtalare till mobilen, han vet ju att jag gillar rosa så jag blev jätteglad, sen fick jag lite pengar och lite andra saker... Jag hade önskat mig lite pengar av mamma och pappa i födelsedagspresent för micron som jag köpte för några veckor sen så de visste dom om. :)


Haha bilden här nere på mig o Maria bjuder jag på, det var några år sen den togs jag var inte så snygg på bilden, men ibland måste man ju bjuda lite på sig själv. ;) 


 


 



 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards