mariajasmine

Alla inlägg under november 2014

Av Jasmine Andersson - 3 november 2014 21:45

Hej här kommer bara några selfiesbilder på mig. Ja vad händer annars jo i torsdags gick jag, Maria & Sofia ut och åt middag tillsammans, vi gick på Opera men ingen av oss visste att det var halloweendisco för barn där den kvällen så det var fullt med barnfamiljer som satt och åt men vi beställde in käk ändå och jag beställde en pepparstek & ett glas rött vin till de. Sen när vi hade suttit där en stund gick vi över till kina och tog en efterrätt och satt där och surrade en stund, var lite lugnare miljö där och vi hade en supertrevlig kväll tsm med mkt skratt. :)


Ja annars har jag inte gjort så mkt i helgen har bara jobbat så blev ingen utgång för min del iaf. utan i fredags blev det middag hemma hos familjen och sen hem för lite idolmys på kvällen. Och nu är jag äntligen ledig imorgon och fasen vad jag ska sova ut då, har varit så sjukt trött idag men det är ju den här årstiden som gör att man känner sig så jäkla trött. Alltid samma sak varje år, så de är ju inge ovanligt. Lääängtar så grymt mkt till julen, sen våren och sen till sommaren såklart. ;)


Jaja nu snart ska jag titta lite på Paradise Hotel Sverige. Ha en fortsatt bra kväll alla, see ya soon...


 


 


 


 


  


 


  

Av Jasmine Andersson - 3 november 2014 21:15

Hej här tänkte jag visa vilken fin lampa jag köpte för ca 2 veckor sen, den var väldigt prisvärd och ser ändå lyxig ut tkr jag. Beställde hem den från Jotex och jag älskar verkligen den. Har beställt hem en till i samma färg men såg att dom är först leveransklara kring den 15 december igen så får vänta ett tag till. :) 


 

   

 


  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards