mariajasmine

Alla inlägg under januari 2014

Av Jasmine Andersson - 12 januari 2014 19:45

Hej igen bloggen... Jag har inte skrivit här på ett tag nu, men har bara inte haft tid eller lust med de. Så därför tänkte jag göra ett inlägg och berätta lite om hur min nyårsafton var. Jag och Maria träffades ganska tidigt för att förbereda 3 rätters middagen som vi skulle äta på kvällen & lagomt till efterrätten så kom det lite mer folk också. 


Nyårsmiddagen bestod av:


Förrätt: Tunnbrödssnittar fylld med hamburgekött & pepparrot m.m

 

Varmrätt: Smördegsinbakad fläskfilè fylld med milda cuisine vitlök & örter och riven västerbottensost, till detta serverades potatisgratäng & fetaostsallad.

 

Efterrätt: Gino - Exotiska frukter i ugn med riven vit choklad över som serverades tillsammans med vaniljglass.

 

 

Efter middagen...
så drack vi, lyssnade på musik och spelade lite spel med dom andra som kom till Maria.

Sen strax innan tolvslaget så drog vi en sväng ut på krogen där vi träffade lite härligt folk.

Jag tyckte nyåret var bra, jag hade lite planer på att kanske åka till Umeå under nyår men

dom flesta som jag känner där jobbade då och hade inte planerat något speciellt på nyår så

därför bestämmde jag mig för att stanna kvar här och jag hade de lika kul för de. :)


Jag hoppas också att ni alla hade en bra nyårsafton & så vill jag passa på att önska

er alla en god fortsättning på det nya året. :)

           

 


 


 


 




Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards