mariajasmine

Alla inlägg under april 2015

Av Jasmine Andersson - 7 april 2015 23:15

Förra månaden så åkte jag och Maria till Luleå och hade en shoppingdag tillsammans, vi startade rätt så tidigt på morgonen och stannade först till på Dollarstore i Boden och på en secondhand butik sen fortsatte vi till Luleå. När vi kom fram dit så gick vi direkt till Exotic för att äta kinabuffè, så sjukt gott var de. Sen började vi gå runt på en massa affärer för att shoppa, när vi hade shoppat några timmar så satte vi oss ner och drack en varsin chailatte. Sen shoppade vi lite till och när kl började närma sig 17 så bestämde vi oss för att åka ut till storheden, där gick vi runt på olika affärer i ca 2 timmar, sen var vi trötta och belåtna och så blev vi hungriga så då bestämde vi oss för att köra till Boden för att äta på Max.


Sen fortsatte vi färden hemåt och när vi kom hem så packade jag in alla mina saker i lägenheten och sen följde jag med Maria hem till henne en stund för att se vad hon hade shoppat, vi tog en tekopp och sen efter ett tag gick jag hem, var så trött och slut, hade jo jobbat fredag-söndag o sen iväg till Luleå på måndag så hade varit igång några dagar därför jag var så trött. :) Vi pratade också om att göra sånna där resor lite mer oftare än vad vi har gjort tidigare för det är ju kul och komma iväg ibland. Dagen var jätteroligt och jag blev supernjöd med alla mina inköp. :)


Ja ni ser ju här nere vad jag köpte blev en snygg tigertavla från jysk, var sista exemplaret tydligen den var inte ens inplastad, han sa i kassan att det var nån som hade köpt den tidigare men kommit och lämnat tillbaka den igen så jag fick den lite billigare, älskar den verkligen sen blev det en fin ljuslykta och rosor från rusta och blombollen hittade jag på dollarstore, påfyllningsflaska till parfymer köpte jag på kicks och armbandet och den rosa bling bling förvaringsboxen till mindre smycken hittade jag på glitter, (den kommer att bli perfekt att ha som förvaring till mina små näspiercingar) hårfärgen och mascaran köpte jag på h&m och foundationborsten kommer från Åhlèns, torrschampot hittade jag också på dollarstore, gillar det märket så brukar köpa nån flaska så fort jag hittar dom. Hårtorken hittade jag på dollarstore också, hade tänkt sattsa på en dyrare men nu när jag har varit utan hårtork i nån månad så har jag insett att man klarar sig utan för de sliter ju så mycket på håret att blåsa det torrt hela tiden, så valde en liten billigare hårtork så håller den så länge den håller och sen när den går sönder är de ju bara o köpa en ny, men kommer ju typ bara att använda den när jag tex har bråttom att få håret torrt eller om jag är ute och reser tex och behöver torka håret snabbt. Annars får håret självtorka mycket skonsammare för håret. :) Den rosa smartshakern hittade jag på en sportbutik i Luleå och den turkosa pläden kommer från rusta. Bordsunderläggen och tesilen kommer från indiska, sen köpte jag även ett svart baslinnè på gina tricot men de är inte med på nån bild. Ja de var allt jag köpte på denna resa. :) 


  


 


 


 


 


  


Av Jasmine Andersson - 7 april 2015 23:15

Hej har varit tyst alldeles för länge nu, men har varit så mkt den senaste tiden så har inte haft lust att blogga bara. But now Im back again... ;) Jo här är iaf. några saker som jag har köpt som jag inte har hunnit visa tidigare, innan jul köpte jag den fina leopard ringen, köpte en likadan till Maria som hon bland annat fick i julklapp av mig. Sen har jag hunnit beställa hem nya snygga skor från have2have som jag gillar jättemkt. Var tvungen att slänga mina gamla och snygga favoritskor med högt skaft som hade nitar på sig, älskade verkligen dom men dom hade börjat gå sönder i sulan. Sen den rosa mössan jag har på mig köpte jag från bilklubben som pappa är med i, dom har ritat trycket själv och sen skickat in de till ett företag som tryckte upp de på ett gäng mössor, dom tog inte hem så många första svängen för dom ville se om dom gick åt och dom tog slut väldigt snabbt, jag valde en rosa för den färgen gillar jag, fanns även i andra färger som vit och blå, nästa omgång dom beställer hem så väljer dom kanske andra färger också. :) Den svarta bad hair day mössan beställde jag från nelly för ganska längesen. :)


 


 


  


  


 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards