mariajasmine

Alla inlägg under juli 2014

Av Jasmine Andersson - 29 juli 2014 13:45

Heej jag har lyst med min frånvaro ett tag nu, men de händer ju så sjukt mkt under sommaren så har inte hunnit vara in och skriva nått, men nu blir det ngr rader iaf. :) Då det har varit kanonväder länge så blir de ju mkt sol, bad och en massa festligheter och ngr resor hinns också med ja ni förstår det är massa saker som händer under sommaren och sen en massa jobb på sidan om de också, så tiden är svår att få att räcka till. Men nu sitter jag här och har en massa saker att uppdatera men de kommer eftersom så ha tålamod. ;)


Den 5 juli fyllde min fina mamma år, vi började firandet med presentöppning, rosévin & tårta ute på altanen hemma i mattis. Sen åkte jag min moster, min bror & mamma vidare till Hotell Jokkmokk för att avnjuta en god Italiensk Buffè. En av mina 2 kusiner som jobbar där tog väl hand om oss och presenterade maten och berättade vad allt var. Det var väldigt gott och mkt olika spännande smaker, provade även på musslor för första gången och det var faktiskt riktigt gott. Sen beställde vi in efterrätt också och den var supergod, det var nån slags chokladtryffelkaka med passionsfruktmousse, hjortron, lingon & ringlad choklad. :)


Lite senare besällde vi drinkar och såklart beställde jag några Mojitos (som jag älskar) och nån strawberry daquiri som också är en väldigt god drink. :) Vi gick ut på verandan en stund och satt där och myste på och surrade sen så skulle mamma & moster börja bege sig hemåt och jag stannade kvar 1 timme till stängningsdags för Maria och Jennie kom dit då. Sen åkte vi vidare till Ida på lite efterfest, var så sjukt längesen vi hade träffat henne så de var kul och sen kring 3 på natten nån gång kom jag hem.


Här kommer lite bilder från den kvällen iaf. :)


 


 


 


 


 


 



  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards