mariajasmine

Alla inlägg den 18 november 2011

Av Jasmine Andersson - 18 november 2011 20:51


  

     


Heey alla glada. :) Tidigare idag har jag jobbat till kl. 12.00 sen åkte jag och handlade lite mat, fick skjuss av pappa för han skulle iväg och handla lite också. Sen åkte jag hem och la mig för att vila litegrann sov i ngr timmar, det var sklönt. Har varit jättetrött eftersom jag har jobbat långa dagar hela veckan och har slutat 21.15 varannan dag o sen börjat kl. 7.00 nästa dag. Jag har också ganska svårt att varva ner på kvällen då jag har jobbat till efter nio, så då brukar jag inte somna tidigt, vilket resulterar till att man inte får så mycket sömn dom nätterna, därför jag har varit lite trött idag.


Sen när jag vaknade till liv igen så började jag att laga lite mat, det blev tacos till middag. Det var gott, jag som älskar tacos. :D Hehe.. Nu sitter jag framför tv:n med tända ljus och tittar på idol, fredagsmys på hög nivå :) Shit vad Moa sjöng Fields of gold bra, fick rysningar i hela kroppen, älskar den låten sen tidigare då Eva Cassidy sjunger den<3 Alla som är kvar nu är bra och man vill att ingen åker ut ur idol i slutändan, jag vill att alla som är kvar ska vinna, men det går ju inte.


Nåja.. Till något annat nu, jag har bestämt mig för att inte festa denna helg heller. Behöver lite vila från det nu. Har varit så mycket party den senaste tiden. Så vill ha några helgers vila emellanåt. Dessutom kanske de blir fest igen redan nästa helg för då skulle det vara något speciellt ute, så då får jag se om jag vill gå ut eller inte, är ju en hel vecka kvar dit ju så jag hinner bestämma mig hur jag ska göra. Bilden på mig och Nadja som jag har lagt ut i detta inlägg är en bild som vi tog för nån vecka sen då det var Glow in the dark party.


Nu ska jag iaf. fortsätta att mysa framför tv:n..

Ha en fortsatt trevlig fredagkväll allihopa :) Festa lugnt nu, ni som festar :p Så hörs vi snart igen.


Puss & Kram / Jasmine    

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards