mariajasmine

Alla inlägg den 27 november 2011

Av Jasmine Andersson - 27 november 2011 22:27

Nu sitter jag i soffan och myser framför tv:n, tittar på Stockholm International Horse Show på svt24. Vill åka dit och titta live nån gång. Det får bli om några år. :)


Ha en fortsatt trevlig söndagskväll nu allihopa. Godnatt.


Puss & Kram / Jasmine


       

     

Av Jasmine Andersson - 27 november 2011 19:51

Cha cha. Denna dag började med att jag vaknade ganska tidigt mot för vad jag brukar göra när jag är ledig då. För skulle med familjen och hälsa på farmor och ha lite adventsfika tillsammans med henne. Vi blev där ett tag, men mysigt var de.


Sen hade jag och Maria bestämt oss för att gå med varandra på skyltsöndagen. Vi gick i flera timmar och tittade i parken, såg en massa hästar och blev nog allt lite sugen på hästar igen. Dom håller mig varmt om hjärtat, älskar hästar fortfarande, så blir kanske nån gång i framtiden att börja rida igen. Sen fortsatte vi att gå in i en massa affärer och fyndade faktiskt lite saker ändå.


Sen skulle vi käka middag ute tillsammans med David, så vi gick till Lilla Paradiset och åt där, tog såklart min favoritpizza och gud så gott det var, är längesen jag har ätit pizza nu faktiskt så.

Har kommit hem igen för en stund sen, så nu blir det mest chill i soffan med 1:a adventsljuset tänt.


Lägger in lite bilder från dagen åde. Ha det så gött nu allihopa. 


Puss & Kram / Jasmine


    


    


             

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards