mariajasmine

Alla inlägg den 11 november 2011

Av Jasmine Andersson - 11 november 2011 23:54

Cha cha bloggen. Nu har jag lite fredagsmys i min lägenhet. Har tänt en massa ljus och äter lite gott och bara myser framför tv:n. Det är behövligt när jag inte har varit så pigg idag. Var tidigare ikväll förbi en kompis och fick mig ett vinglas av henne. Haha det var nog det största vinglaset jag har sett tror jag. Kände att det gick upp lite i huvudet och man blev lite smålullig. :p Hon skulle iaf. ut på krogen men jag vill stanna hemma och ta det lugnt eftersom jag inte mår 100% bra och jag har ändå varit ute varje fredag 6 helger i rad nu eller nått sånt, så behöver lite vila nu från festandet. Och ikväll tyckte jag att det ändå inte var nått speciellt ute så.


Tidigare idag var jag iaf. till arbetsförmedlingen och lämnade in ett papper, sen åkte jag och mamma för att handla lite, jag behövde bland annat handla lite mat till mig åde. Innan jag skulle och handla så hade jag också fått ett sms om att mitt paket med kläder hade kommit som jag beställde tidigare i veckan, gissa om jag blev glad :D Alltid lika roligt att få paket. Hehe. Allt som jag hade beställt var jättefint och jag blev supernöjd med allting :D På ena bilden ser ni att jag har på mig dom nya benvarmarna, dom är jättefina och hur sköna som helst, riktigt mysigt att ha på sig dom en fredagkväll som denna.


Aja nu ska jag fortsätta att bara mysa framför tv:n och här vid datorn så hörs vi snart igen.

Ha en fortsatt trevlig fredagskväll och sup inte skallen av er bara ni som festar ikväll. Haha ;)


Ha det så gött nu.


     


Puss & Kram / Jasmine

Av Jasmine Andersson - 11 november 2011 23:33

Älskar den här låten<3 Lyssnar på den hela tiden nu.


Av Jasmine Andersson - 11 november 2011 07:58

Godmorgon kära bloggläsare. Haha, jag är uppe tidigt nu på morgonen jag vet. Men skulle egentligen börja jobba kl 7.00 idag, men har sjukanmält mig för att jag har ont och hela kroppen värker och känns allmänt tung. Det är väl någon förkylning på gång skulle jag tro. Just nu ligger jag i soffan under täcket och bara myser, har just tagit en värktablett och hoppas på att det blir bättre snart. Denna helg kommer alltså att bli lugn med andra ord. Är behövligt efter alla vilda fest helger som har varit, måste ta hand om min kropp och själ nu så jag blir frisk och piggare igen. Så blir nog film mys med lite vänner och kanske en tvättdag eller så. Sen på söndag blir det såklart att åka hem till familjen för att fira pappa på farsdag. :)


Ha det så bra nu, så hörs vi snart igen.


 


Puss & Kram / Jasmine

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards