mariajasmine

Alla inlägg den 28 november 2011

Av Jasmine Andersson - 28 november 2011 22:05

Heey alla läsare. :) Idag har det mest varit en chill dag eftersom jag har varit ledig, men imorgon blir det jobb igen, jobbar då mellan 7.00-15.00. Tidigare idag kom Maria förbi och käkade middag hemma hos mig, sen har vi haft lite tjejsnack också.


Nu ikväll kl. 18.30 gick vi på en Oriflame afton som började med en liten föreläsning och visning av lite olika produkter som dom har att erbjuda och sen blev det glögg fika och lite mingel, så vi gick runt och kollade och testade dom olika produkterna som fanns där. Sen blev det att beställa lite produkter med och vi fick även en liten tidig julklapp, det var en påse fylld med lite olika produkter, riktigt trevligt och roligt var det där. :)


Nu har jag kommit hem för en stund sen och nu ska jag bara ta de lugnt för att ladda upp inför en arbetsdag imorgon. Ni får ha en fortsatt trevlig kväll nu allihopa så hörs vi snart igen. :)


  

    


      


    

      

Av Jasmine Andersson - 28 november 2011 21:22

Idag fyller min bästa vän år, jag önskade att jag kunde fira den här dagen tillsammans med dig vännen. Nu hade jag tänkt att göra ett inlägg här på bloggen och lägga ut lite bilder på henne. Ett stort grattis till dig vännen och hoppas du får en bra födelsedag. Love you<3


Puss & Kram / Jasmine


    


        

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards