mariajasmine

Alla inlägg den 15 november 2011

Av Jasmine Andersson - 15 november 2011 12:15

Hej allihopa. Igår friskanmälde jag mig igen så idag ska jag jobba kl 13.15-21.15 idag. Iaf. på min lediga dag igår så sov jag ut ganska länge, vilket var skönt och väldigt behövligt. Sen skulle jag tvätta egentligen men blev inte det så får boka en ny tvättid idag. Jo mitt mobilskal som jag hade beställt innan helgen kom igår och gud vad glad jag blev när jag öppnade paketet och såg hur snyggt det var. :D Blev supernöjd med det. :)


Senare på eftermidddagen gick iaf. jag och min bror till affären för att handla lite mat. När vi var på affären så ringde mamma till mig för att fråga om vi ville komma och äta middag hemma hos dom så då åkte vi ner till dom och åt middag och var där i några timmar. Var så längesen jag var och hälsade på dom så det var roligt och så är det alltid lika kul att träffa hundarna också, dom är så söta :)


Då jag kom hem igen så satt jag jag i soffan och tittade lite på tv och tog de bara lugnt och sen hörde Maria av sig så då gick jag till henne och satt där en stund och drack lite te och surrade lite. När jag kom hem igen så pratade jag med Andreas ;) Haha ja vi hade det roligt igår kväll, vi är ungefär likadana och har samma humor så vi satt och svammlade gode mkt. Men kul hade vi :D


Nu ska jag iaf. strax bege mig till jobbet så det här var allt jag hade att berätta nu, inte så mycket kanske men kommer ju mer uppdateringar en annan dag.


Ha det bra så länge, så hörs vi snart igen.


Puss & Kram / Jasmine 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards