mariajasmine

Alla inlägg under november 2011

Av Jasmine Andersson - 11 november 2011 23:33

Älskar den här låten<3 Lyssnar på den hela tiden nu.


Av Jasmine Andersson - 11 november 2011 07:58

Godmorgon kära bloggläsare. Haha, jag är uppe tidigt nu på morgonen jag vet. Men skulle egentligen börja jobba kl 7.00 idag, men har sjukanmält mig för att jag har ont och hela kroppen värker och känns allmänt tung. Det är väl någon förkylning på gång skulle jag tro. Just nu ligger jag i soffan under täcket och bara myser, har just tagit en värktablett och hoppas på att det blir bättre snart. Denna helg kommer alltså att bli lugn med andra ord. Är behövligt efter alla vilda fest helger som har varit, måste ta hand om min kropp och själ nu så jag blir frisk och piggare igen. Så blir nog film mys med lite vänner och kanske en tvättdag eller så. Sen på söndag blir det såklart att åka hem till familjen för att fira pappa på farsdag. :)


Ha det så bra nu, så hörs vi snart igen.


 


Puss & Kram / Jasmine

Av Jasmine Andersson - 10 november 2011 23:30

Tja då... Det här blir inget långt inlägg eftersom jag bara tänkte skriva att jag har nyss beställt ett mobilskal till min samsung från www.skinz.se Vill skydda telefonen mot stötar så den inte hinner få ngr större skador på sig eftersom jag nyss har köpt den. Har tänkt beställa fler skal, vill ha ett specialgjort skal och har hittat den perfekta sidan för det, säger inte vars ännu, men därifrån kommer jag att köpa senare. ;) Men den här blir bra till att börja med. Såhär ser skalet ut som jag beställde nu iaf. :)


Ha det bra nu så länge allihopa.

Nattinatti :)



  


Puss & Kram / Jasmine

Av Jasmine Andersson - 9 november 2011 23:24

Jag hann vara förbi farmor och hämta hyllan ikväll och så hittade jag lite andra fina saker som jag har användning för. :) Nu har jag iaf. stoppat upp hyllan under fönstret på toaletten och det blev jättefint, kmr bilder sen nån dag på det. Kan visa hela min lägenhet i bilder kanske nån gång här på bloggen också, men vill få ordning på allt först innan jag visar iaf. Har så många projekt på gång och det kommer att bli mysigt och fint. :)


Nu tar jag det bara lugnt och ser på tv och sitter här vid datorn.
Aja vi hörs snart igen och ha en fortsatt trevlig onsdagskväll.


Godnatt på er alla... :)


 

  

Puss & kram / Jasmine

Av Jasmine Andersson - 9 november 2011 18:50

Idag har jag då varit ledig från jobbet så har hunnit med lite saker hemma i lägenheten och så. :) Tog en längre sovmorgon först och sen började jag dagen med att montera ihop maskroslampan som jag har pratat om, men fick inte upp den själv ovanför sängen där jag vill ha den, så pappa får komma o hjälpa mig nån dag att sätta upp den. Han måste även hjälpa mig med några andra saker också som att få upp lite lampor i hallen och sen ska jag fixa o göra det mer mysigt i hallen, har många projekt på gång nu ;) haha. Ska fixa saker i köket också, allt görs lite då och då. Så kmr säkert in bilder på det sen när det är färdigt. Sen har jag haft en städdag också och hunnit plockat undan lite saker här o där och rensat lite i mina garderober.


Nu senare ikväll kom min bror förbi och hälsade på, vi satt o pratade lite sen gick vi och köpte lite käk, blev hamburgare med pommes & smältost från översta kiosken, haha onyttigt... Men gott var de. :) Jag som försöker att inte äta så onyttigt under veckorna, men var längesen jag åt utemat och ibland får man fuska lite även under veckorna :p haha.. Får börja sätta igång med träningen snart igen. Har varit så mkt jobb och allt annat på den senaste tiden så har inte hunnit träna nå mkt alls :( inte bra...


Nu tar jag det bara lugnt och blir det inte försent så ska jag gå förbi min farmor och hämta en hylla där som jag har tänkt att sätta upp på toaletten under mitt fönster så man kan ha lite mysbelysning där inne och sätta ljus och sånt på hyllan. Men måste vänta tills pappa kmr dit så får se hur sent det blir. Senare ikväll har jag tänkt titta på efterlyst och sen blir det bara chill resten av kvällen för imorgon blir det jobb 7.00-14.00 Skön dag ändå, längesen jag jobbade en sån kort dag :)


Jo just det, har bytt min header här på bloggen nu också, dom har ju ändrat storlek på bloggens sida och därför måste man ha en större header, men kmr att göra några stycken till så jag kan byta till den headern jag vill ha och så man kan variera sig ibland då och då.


Det var allt för mig just nu.

Hörs snart igen. ;)


Puss & Kram / Jasmine  

Av Jasmine Andersson - 7 november 2011 19:57

        


    


Har just klickat hem lite kläder från nätet. Beställde bland annat de som är här uppe. Jag har fått hemskickat så många olika rabattcheckar och erbjudande på den senaste tiden eftersom jag är stor kund hos vissa klädbolag, så jag måste hinna utnyttja chekarna innan dom slutar gälla. :) Hittade en massa snygga kläder, blir att beställa mer sen fast från någon annan hemsida då också.


Nu chillar jag mest och lyssnar på musik, kanske går förbi en kompis sen en sväng, jag får se. imorgon väntas det iaf. jobb mellan 13.30-20.30 Ja det var allt för mig just nu iaf.


Puss & Kram / Jasmine

Av Jasmine Andersson - 5 november 2011 23:30

    


    



Lägger in lite halloween bilder här nu också för att få lite halloween känsla, få se om man blir skrämd av nån ikväll då. Hehe tror inte det. :D Undra föresten vem som vann dom där 50 trisslotterna på maskeradfesten igår på hotellet för bästa utklädnad. Aja nu ska jag sova snart så hörs en annan dag. Glad halloween på er alla. :)


See ya soon... Puss & Kram / Jasmine

Av Jasmine Andersson - 5 november 2011 23:15

  


    


  


    


    


    



Cha cha bloggen... Igår på kvällen var det maskeradfest som gällde. :D Som jag skrev i ett tidigare inlägg på bloggen så hade jag beställt lite tillbehör till de jag skulle klä ut mig till, tyvärr kom grejjerna inte fram i tid så fick ändra temat och då blev det att jag var en kissekatt istället. Men det var lika bra som de jag hade tänkt vara först så det gjorde ingeting :) Då kan jag vara det jag hade tänkt vara först nästa år eller nått sånt.


Hur som helst kvällen började med middag tillsammans med vänner och sen blev det att börja fixa till sig och senare innan vi skulle dra ut så sjöng vi singstar. Alltid lika roligt att sjunga när man har druckit lite. Haha :p
Sen begav vi oss till hotellet där katterna och djävulen släppte loss och röjjde tills allting stängde.


Efter det så gick vi till samernas, (dit går vi ofta på efterfest) haha... Men igår var det inget drag där så då gick vi ett gäng hem till Maria och satte igång singstar igen och sjöng och chilldrack en stund, sen begav sig dom flesta hem så då gick jag också hem.


Idag har jag jobbat mellan kl. 12.00-21.15 så var lite trött imorse då jag skulle kliva upp för att gå iväg och jobba, men klarade av dagen väldigt bra ändå. Imorgon blir det jobb också då blir det en delad tur 7.00-12.00 och 15.30-20.30 Nu sitter jag mest och tar det lugnt, varvar ner litegrann här vid datorn.


Jo just det har inte fått upp min fina Ikea lampa heller ännu, men har inte hunnit att få upp den, det tar ju ett tag o sätta ihop den, hade jag inte jobbat i helgen så hade jag stoppat upp den då, men får ta det någon dag då jag är ledig istället. :) 


Nä det var allt för mig just nu...

See ya soon


Puss & Kram / Jasmine          

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards