mariajasmine

Alla inlägg den 30 september 2011

Av Jasmine Andersson - 30 september 2011 23:47

    

Av Jasmine Andersson - 30 september 2011 22:46

          


Cha cha bloggen. Idag har jag sovit ut rätt så länge, det var skönt och behövligt. :) Har fixat det sista med blommorna idag, tagit och slängt dem sista blommorna ute och planterat lite ljung ist. ska till affären och köpa mer ljung någon dag här framöver. Är så fint att dekorera med det och sen håller dem sig så bra hela vintern. Har även hunnit handla lite och bokat tvätt tid så på söndag blir det att tvätta hela dagen.


Nu ikväll har jag mest tagit de lugnt, druckit lite vin till maten och sen tittat på idol. Några kompisar ville att jag skulle följa med ut ikväll på krogen, det var pubkväll, men valde att stanna hemma, som sagt jag vill hellre gå ut då det är mer svängig och modern musik så man kan dansa mycket, ;) Hehe... Så stod över det den här gången.


Har ist. en mysig hemmakväll med lite Asti (mousserande vin) och lite morötter o gurkstavar & en dipp till det, hade tänkt att se några avsnitt av Jersey Shore som är ett av mina favorit program.
Har nästan alla avsnitten på datorn så det blir att se några stycken nu. :)


See ya soon...


Pussheey / Jasmine

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards