mariajasmine

Alla inlägg den 23 september 2011

Av Jasmine Andersson - 23 september 2011 20:12

            


Cha Cha bloggen...



Har varit dålig på att uppdatera och jag vet det, men har haft mycket att tänka på och mycket som har hänt... Tänkte iaf. berätta att igår fick jag hem min hårfärg som jag hade beställt i tisdags från en jättebra hemsida på nätet som heter www.bubblebox.se Så snart blir det att färga håret, men väntar någon vecka med det, gör det precis innan jag åker neråt södra sverige då jag bland annat ska till Mora och hälsar på min barndomsvän


Det som hände igår på kvällen var att jag åkte hem till mamma och pappa och hälsade på dom, sov även över där eftersom dem skulle tidigt på morgonen till Luleå, dom hade lite ärenden där så jag var snäll och stannade hemma hos dem o skötte om hundarna hela dagen idag. Det är så kul att träffa hundarna, dem är så söta o blir så glada när dom ser mig. Vill också ha en hund, hundar är ju människans bästa vän sägs de ju och det stämmer :) Dom vill alltid känna närhet och gosa med en, dom finns alltid där för en om än man är glad, ledsen elr arg och dem sviker en aldrig. Vet redan vilken hundras jag vill köpa i framtiden :D


Nu har jag iaf. nyss kommit hem till lägenheten igen och sitter o tittar på idol. :) Blir kanske att gå förbi en kompis lite senare.


Ja det var allt för mig just nu, hörs snart igen...


Puss & Kram / Jasmine

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards