mariajasmine

Alla inlägg den 20 september 2011

Av Jasmine Andersson - 20 september 2011 20:34

           


Uppdaterade ingeting igår, men var på gym1 med en kompis, och det var riktigt roligt att träna igår, var många hetingar där som spännde musklerna, och såklart spanar man när man får chansen. ;) Hehe.. Man blev mer uppmuntrad till att träna kan jag säga. Min kompis tyckte säkert att jag var lite galen, haha knäppis som jag är. :p


Idag har jag iaf. tagit bort alla sommarblommor vid ingången till lägenheten, Vill sätta några andra växter nu, mera höst/vinter växter som ex ljung, det blir nog fint, har lite ideèr om hur jag vill göra. Sen har jag städat och fixat lite i lägenheten också, har varit i förrådet och letat fram alla mina höst/vinter jackor, skor och accesoarer.  


Senare under dagen har jag även varit förbi en skobutik som finns här jag bor, hittade ett par skitsnygga skor med nitar, har sånna sen tidigare men dem börjar bli nötta och slitna eftersom jag har gått i dem i några år nu så ville ha nya. Men såklart så fanns det bara 1 storlek kvar och jag brukar i vanliga fall ha storlek 38 och dem var storlek 39, provade dem men dem var för stora. Frågade även om dem skulle ta hem vinterskor som Uggs för vill ha nya sånna. Dem skulle ta hem sånna om dem hittade dem någonstans, för jag var inte den enda som hade frågat om sånna skor tydligen. :)


Ska ju till Luleå om 1 vecka och har hittat ett par jättesnygga uggs där på skopunkten men dem är beiga, vill ha svarta också. Så får hoppas jag hittar svarta någonstans också, annars får jag beställa hem sånna. :)


Sen har jag beställt hem 3 st hårfärger från nätet, samma färg som jag har nu. Färgen heter (cyber purple) och jag är jättenöjd med den färgen. Brukar även färga lite svart ibland, så har lila slingor i håret kan man säga.



Nu sitter jag framför tv:n med lite tända ljus och myser och ska snart dricka en kopp te samtidigt som jag tittar på idol.

Puss & Kram / Jasmine 

Av Jasmine Andersson - 20 september 2011 14:55

Det här är en låt som jag lyssnar på hela tiden nu. Love it. :)




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards