mariajasmine

Direktlänk till inlägg 30 november 2011

Uggs<3

Av Jasmine Andersson - 30 november 2011 22:19

Dagen började med att jag gick till jobbet för att jobba mellan kl. 8.00-16.00 sen har jag inte gjort så mycket mer än det faktiskt, har mest tagit det lugnt. Var en sväng på affären och handlade lite då jag hade slutat jobbet. Just de, jag har inte visat vad jag köpte i helgen och igår, köpte lite mer saker också men tänkte visa dom här 2 sakerna i bloggen. Köpte faktiskt en välkommen skylt till min ytterdörr, hade ingen sen tidigare och det ser ju mkt hemtrevligare ut med en skylt tycker jag har visserligen inte fått upp den ännu men jag kommer att sätta upp den snart när jag har lånat en borr av pappa för att fästa den på dörren. :) Har mycket saker att sätta upp, men allt kommer eftersom.


Igår köpte jag då ett par nya Uggs, jag älskar Uggs och jag hittade ett par svarta, dom såg inte så speciealla ut men jag tyckte att dom var snygga, varma och sköna var dom också. Har ju ett par ljus beiga lägre Uggs sen tidigare, (kan visa bild på dom med), men jag gillar dom med högre skaft bättre, så kanske köper ett par till mörk bruna med högre skaft typ, dom var fina dom med. Men mina favorit Uggs som jag har haft genom åren är nog ändå dom som jag köpte i Umeå för några år sen. Dom var hur snygga som helst med ett silvertryck baktill på benet. Kan ta bild på dom och visa dom så får ni se, nu är dom ju så slitna o trasiga så dom kommer jag kanske att kasta, fast jag vill egentligen inte det, för dom är sjukt snygga, så får se hur jag gör men dom är iaf. mina absolut favorit Uggs. Det Finns ju faktiskt många fina Uggs nu, dom i tyg och med knappar gillar jag också, så sånna blir det väl att införskaffa nån gång. :D



Just det nått som är helt sjukt är ju att det knappt är nån snö ute och det är snart jul, är plusgrader och nästan ingen snö alls ute, känns som det är vår. Det är inte alls likt att det är så här uppe i norr under den här tiden på året, nu brukar de annars vara mkt snö och kallt ute, förra året kom snön tidigt redan i Oktober och kallt blev det på en gång. Brrr... Jag tycker faktiskt att det är skönt när det är sånt här väder, när det inte är så kallt och inte så mkt snö, så det får gärna vara så här i flera veckor till framöver för min del. Uggsen kommer ändå till användning oavsett vilket väder det än är så. Haha. :p



Nu sitter jag iaf. mest och tar de lugnt här vid datorn, en kompis kommer förbi senare och ska hämta lite saker som hon har hos mig och då blir det väl att prata lite och så. Vi har alltid lika mycket att prata om när vi träffas. :) Hon ska ju bland annat skaffa en till hund och den ska hon hämta nu på fredag, kul. :D Dock hinner inte jag se den förän på söndag :( för är inte hemma i helgen, ska hem till familjen och sköta om deras hundar för dom ska göra en trevlig resa tillsammans med pappas jobb, dom ska först flyga till Stockholm och sen åka båt vidare till Åhland och sen kommer dom hem på söndag igen, så det blir nog trevligt för dom. :)


Aja nu har jag surrat på nog mkt här. Haha skojja. :p
Men vi hörs snart igen. :)


 


    


      

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jasmine Andersson - 26 oktober 2015 00:45

Som alla andra år så har jag och mamma hunnit plocka lite hjortron även den här sommaren. :)               ...

Av Jasmine Andersson - 26 oktober 2015 00:30

Heej igen... Nu har jag haft ett väldigt långt upehåll här så nu kommer de in lite bilder på vad jag har hunnit syssla med dom månaderna som jag inte har varit här. Börjar med detta i mitten av sommaren var det den årliga motorfestivalen så då fyllde...

Av Jasmine Andersson - 26 oktober 2015 00:15

På motorfestivalkvällarna blev de såklart fest både på fredag och lördag. Fredag raggade vi runt i Daniels bil ett tag och sen for vi på förfest till Lindvi där de var en massa folk och sen gick vi ut och dansade, lyssnade på Top cats och så tog vi ä...

Av Jasmine Andersson - 24 augusti 2015 22:00

Trubadurkvällen på notis tidigare i sommar var väldigt mysig med lite musik som 2 duktiga killar underhöll oss med varav en av dom är en tidigare klasskompis till mig. :)                    ...

Av Jasmine Andersson - 24 augusti 2015 21:45

Midsommar firade jag tillsammans med familjen hemma hos mamma o pappa under dagen med en god sillunch, lite öl, nubbe och vin till de. Sen så gjorde jag en en god tårta med digestivkexbotten, kolasås av kokad kondenserad mjölk, vispgrädde och en mass...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards