mariajasmine

Alla inlägg den 9 maj 2013

Av Jasmine Andersson - 9 maj 2013 19:45

Vitrinskåpet som jag visade för några veckor sen är äntligen användbart nu. :) Fick mina efterlägtade hyllor av min moster igår så då började jag att lasta in mina vinglas och andra fina glas på hyllorna och skåpet blev fullt på en gång. :) Jag är jättenöjd med över hur bra det blev. Vitrinskåpet står ju i min hall, för jag får inte plats med det nån annanstans men jag tycker att det passar in jättebra där det står nu med inredningen och allt annat. :)


    


 


  

Av Jasmine Andersson - 9 maj 2013 19:15

Hej tänkte visa er vad jag köpte på köp & säljsidan på facebook för några veckor sen av en tjej som bor här. Skitsnygga uggs från USA som knappt är använda, dom är bara använda en gång och dom såg helt nya ut så jag var bara tvungen att köpa dom. Jag gillar alla detaljerna som finns på baksidan och den lila färgen gör att skorna blir lite personliga och annorlunda, sånna här snygga uggs kan man aldrig köpa i sverige. Jag blev då jättenöjd över köpet och det är roligt att ingen annan som jag känner har likadana uggs. :) 


    


  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards