mariajasmine

Alla inlägg den 4 maj 2013

Av Jasmine Andersson - 4 maj 2013 22:00

Hej.. I måndags då jag var ledig från jobbet så åkte jag och mamma till Luleå för att shoppa lite, vi startade tidigt härifrån och när vi kom fram åkte vi direkt och hälsade på farfar och Maggen (hans respektive) i gammelstad, det var jätteroligt att träffa dom, det var så längesen sist vi sågs. Där blev vi bjudna på lite frukost och när vi hade fikat klart så ville dom följa med oss ut och kolla i lite affärer dom har gått i pension nu så dom hade inget annat för sig just den dagen, så vi började med att åka till Storheden och gick runt i lite affärer där. Sen åkte vi tillbaka till deras lägenhet där dom bjöd på hemmagjord köttsoppa till lunch, jättegott var det. :) Sen efter det åkte vi direkt in till stan för att mamma hade en tid på synsam och sen fortsatte vi att shoppa i flera timmar. Senare under dagen tog vi en fika mitt i stan på ett ganska nyöppnat fik som hette Friends By BO, det är tydligen ett populärt ställe och det var fullsatt då vi var där, jag tog en chai latte, en bisqvie och så delade jag och Maggen på ett glas rött vin. Sen shoppade vi det sista innan vi åkte till gammelstad igen för att lasta ut allt vi hade handlat till våran bil och sen så sa jag och mamma hejdå till dom och började att rulla hemmåt. :) Vi gjorde ett sista stopp i Boden där vi stannade på Max och käkade hamburgare. När jag kom hem till lägenheten var kl kring halv tio på kvällen så jag var ganska trött då efter en heldags shopping så jag la mig i soffan och tittade lite på tv sen gick jag o la mig i sängen för att jag skulle upp nästa dag och jobba kl. 7.00


Resten av veckan har varit ganska lugn, har jobbat och tränat för det mesta och igår på kvällen var jag förbi Maria en sväng på kvällen där Nadja & Kristina också var, vi surrade, lyssnade på musik och spelade lite biljard, Maria hade köpt ett mini biljardbord, så det var trevligt. :) Nu ikväll har jag mest tagit det lugnt, tittar lite på tv nu och ska se sista perioden i hockeyn, Sverige spelar ju mot Tjeckien så det är spännande. :)


Här är iallafall lite av det jag köpte då jag var i Luleå, köpte även lite saker till köket också, men det orkar jag inte visa här, sånt kanske inte är så roligt att se.. :) På första bilden ser ni en fårskinsmatta, har en på varje sida om sängen nu på golvet sen ser ni 2 olika kuddfodral, köpte 2 st lila fodral och 2 st turkosa och ett svart stort lakan till min säng. På den andra bilden ser ni en ljuslykta som jag köpte på Indiska och cementljusstaken köpte jag på biltema och hjärtdekorationen köpte jag på växtriket, ska sticka ner den i jorden brevid blommorna som jag ska plantera på min utepats nu i sommar. :) Sen köpte jag en tröjja och ett par snygga leggings med nitar, och på den fjärde bilden ser ni ett par snygga ballerinaskor, ett paraply och en snygg väska, behövde verkligen en ny svart väska så då fick det bli den väskan... På den sista bilden ser ni en massa hårprodukter & lite smink som jag köpte på Kicks, jag kan varmt rekomendera torrschampot från Batiste, det fungerar jättebra och jag är supernöjd med dom.. Provade även på en ny sort nu som heter cherry och den luktar gudomligt gott. :) Sen är min favorit till hårspray Bed Head Tigi Superstar, den är superbra man sprayar bara lite i hårbotten och masserar in det när håret är fuktigt och så blåser man håret och när de är torrt så får man bra volym i håret. Ibland använder jag även andra volymprodukter som osis dust it och volumaster.


    


    


 


Ja det var allt jag hade att säga just nu, hoppas ni alla får en fortsatt trevlig lördagkväll, det ska då jag ha iaf... Så hörs vi snart igen. :)


  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards