mariajasmine

Alla inlägg den 1 maj 2013

Av Jasmine Andersson - 1 maj 2013 21:09

Hej igen. :) Jag tänkte bara säga att jag lever och allt är bra här. Har varit utan internet i nästan 2 veckor nu och har tjorvat och ringt samtal hit och dit för att få all hjälp jag kan få. Har kört via mobilens internet när det vanliga internet inte har fungerat men har som inte haft tid att blogga bara, haft mkt annat för mig. :) Jobbar & tränar mkt på gymmet nu, eller tränar 3-4 gånger i veckan men det är ju bra. Sen blir det ju alltid att man går lite promenader ute också och nu när all snö snart är borta och det börjar bli varmare är det skönt att vara ute och gå. :) Sen är allt som vanligt, festar och umgås med kompisar när jag är ledig o så. I detta inlägg tänkte jag visa lite bilder från våran stuga i Årrenjarka som jag var i för någon helg sen. :)


 


 


    


    


    


    


 


Ja det var väl allt från mig just nu iaf. Nu ska jag titta lite på tv och bara ta det lugnt för imorgon jobbar jag men börjar inte förän kl 14 så det är skönt med lite sovmorgon då. Men vi hörs snart igen, nattinatti.. :)


  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards