mariajasmine

Direktlänk till inlägg 9 juni 2012

Studentbalen 2012

Av Jasmine Andersson - 9 juni 2012 16:22

Hej bloggen. Här tänkte jag visa lite bilder från studentbalen som var nu i Torsdags, har inte bilder på alla studenter för tyvärr missade jag alltihopa för att jag fick höra att balen skulle börja klockan 18 på kvällen och jag och en kompis kom dit tio över och då var hela balen slut. Dom hade börjat gå balen lite innan den tiden men den var ändå bara 20 minuter lång om ens det, skit trist. För alla andra år har dom börjat gå kring kl. 18 och då har det varit färdigt nästan en timme efter det så det kan ju inte ha varit så många studenter som gick balen i år heller.


Sen var det sämre organiserat detta år för nu var det första året dom var nere vid talvatis sjön nedanför hotellet som inte ligger så centralt i samhället och gick balen där annars brukar den vara mitt i centrum i parken och då är det mycket bättre för då ser man alla fina bilar i ett långt led som kommer inkörandes och sen kliver studenterna ut ur bilarna och blir fotade, det är en mycket bättre plats att ha balen på. Och nu hade inte alla studenter bokat bilar i förväg heller så det blev ju ganska mycket kaos och endel åkte i vanliga bilar istället, tråkigt tycker jag när det finns så pass många ovanliga bilar att välja på. Men det var studenterna själva som bland annat ville ha något annorlunda detta år och 3 rätters middagen åt dom inte inne i hotellet utan dom åt balmiddagen ute i flera uppställda stora tältkåtor. Men jag har hört nu efteråt att det var inte så varmt och skönt där inne så många hade börjat frysa senare på kvällen för det var ju inte så bra väder den dagen heller.


Man får ju hoppas att dom som tar studenten nästa år verkligen tänker på hur dom vill ha det och organiserar upp allt lite bättre då. Då jag själv tog studenten flöt allting på bra för vi gjorde som alla andra studenter hade gjort alla andra år. Studenten tar man ju bara en gång i livet och då vill man ju att hela den veckan blir bra, speciell och minnesvärd.


Nåja här kommer lite bilder från balen, bilderna hittade jag på kurirens hemsida eftersom jag inte hann ta några bilder själv.


  


    


    


    


  


    


  


    


    


Ja det var lite bilder på några av studenterna som tog studenten i år.


Nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen eftersom jag var ut en sväng på krogen igår.

Ha en fortsatt trevlig kväll nu allihopa så hörs vi snart igen. :)


    

 
 
Moa Andersson

Moa Andersson

19 juni 2012 15:09

Hej, fin blogg! Jag har en bokblogg där jag skriver massa recensioner på. Kolla gärna in! :D http://bokmania.bloggplatsen.se/

http://bokmania.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jasmine Andersson - 26 oktober 2015 00:45

Som alla andra år så har jag och mamma hunnit plocka lite hjortron även den här sommaren. :)               ...

Av Jasmine Andersson - 26 oktober 2015 00:30

Heej igen... Nu har jag haft ett väldigt långt upehåll här så nu kommer de in lite bilder på vad jag har hunnit syssla med dom månaderna som jag inte har varit här. Börjar med detta i mitten av sommaren var det den årliga motorfestivalen så då fyllde...

Av Jasmine Andersson - 26 oktober 2015 00:15

På motorfestivalkvällarna blev de såklart fest både på fredag och lördag. Fredag raggade vi runt i Daniels bil ett tag och sen for vi på förfest till Lindvi där de var en massa folk och sen gick vi ut och dansade, lyssnade på Top cats och så tog vi ä...

Av Jasmine Andersson - 24 augusti 2015 22:00

Trubadurkvällen på notis tidigare i sommar var väldigt mysig med lite musik som 2 duktiga killar underhöll oss med varav en av dom är en tidigare klasskompis till mig. :)                    ...

Av Jasmine Andersson - 24 augusti 2015 21:45

Midsommar firade jag tillsammans med familjen hemma hos mamma o pappa under dagen med en god sillunch, lite öl, nubbe och vin till de. Sen så gjorde jag en en god tårta med digestivkexbotten, kolasås av kokad kondenserad mjölk, vispgrädde och en mass...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards