mariajasmine

Alla inlägg den 18 juni 2012

Av Jasmine Andersson - 18 juni 2012 22:20

Heej. Jag har varit tyst ett tag nu jag vet, men har dels funderat på lite saker och sen har det varit mycket jobb också, och nu har jag varit hemma i några dagar för har inte mått så bra. :/ Har haft en sån hemsk mensvärk så jag knappt ha kunnat sova på nätterna, trots att jag har tagit värktabletter så nu har jag tänkt här nån dag framöver att kontakta en läkare och försöka få utskrivet ett recept på nå bra tabletter som fungerar mot just mensvärk.


Förra veckan på onsdagkväll var det jobbfest med hela jobbet, det blev att samlas och äta tacos, dricka lite och göra lite roliga lekar och så lyssnade vi på lite livemusik och sen blev det vanlig musik och en massa dans in mot natten, roligt var det. :) Skönt att man var ledig på torsdag eftersom man var lite bakis då dagen efter. Hihi. :p Så på torsdag blev det mest att ta det lugnt och sova ut, och lite senare på dagen var jag och handlade litegrann och så beställde jag en pizza från Lilla Paradiset.


Senare på kvällen så var det en samisk festival som började och som skulle vara hela helgen, först tänkte jag inte gå eftersom jag ville ha en lugn hemmakväll med nån film och så eftersom det regnade och var så dåligt väder ute. Men sen så när jag just skulle slå på en film så gick strömmen, jag hade ju tidigare den veckan fått hem ett papper om att vattenfall skulle slå av strömmen mellan kl 23.00-04.00 den kvällen för att dom skulle kunna göra färdigt ett arbete men det hade ju jag glömt bort, så det blev ju mörkt i hela lägenheten så tillsist bestämde jag mig ändå för att ta cykeln och cykla ner till hotellet där evenemanget skulle vara och titta på när ett band spelade i en stor uppställd kåta där, så jag mötte upp Maria och satt där och lyssnade på bandet och drack en cider, det var mysigt och ganska mycket folk ändå trots att det bara var torsdag. Det var så fint i kåtan för den var uppställd nära vatten och där scenen var där banden står och spelar så hade dom byggt en glasvägg så man såg ut mot vattnet, så det var jättefint. Och det var lika bra att jag gick dit då eftersom jag inte kunde gå dit sen under hela helgen för att jag jobbade hela helgen.   


Här kommer det lite bilder från dom dagarna, orkade inte ta så många eller speciella bilder, men några bilder är ju iallafall bättre än ingen bild alls. Eller hur. ;)


 

    


    


  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards