mariajasmine

Alla inlägg den 19 juni 2012

Av Jasmine Andersson - 19 juni 2012 18:36

Heey nu blir det ett till inlägg här, tänkte visa hur fint det är utanför min ingång till lägenheten nu när jag har planterat en massa blommor. Köpte blommorna för flera veckor sen men det har ju varit så dåligt väder i flera veckor så har haft dom hemma hos min mamma i hennes växthus för att vänta på lite bättre väder och först nu har jag tagit hem dom till mig och planterat ut dom. Men som ni ser i den bruna krukan är det inte så många blommor just nu men ska få mer blommor av mamma sen eftersom hon har sånna hemma men dom har inte hunnit slå ut ordentligt ännu. Jag blev nöjd med alla blommor jag köpte och jag älskar att plantera blommor på sommaren, jag tycker att det ser mer hemtrevligt, välkomnande och fint ut. :)


    


  


    


Aja det var allt jag hade att berätta just nu, ska ta och äta lite middag nu, för har inte hunnit göra de ännu, men ni får ha en fortsatt trevlig tisdagskväll så hörs vi snart igen. :)


  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards