mariajasmine

Alla inlägg den 4 juni 2012

Av Jasmine Andersson - 4 juni 2012 22:49

Älskar den här låten, den känns så somrig och jag kommer iaf. att lyssna mycket på den i sommar. ;)



  

Av Jasmine Andersson - 4 juni 2012 22:19

Cha idag har jag haft min lediga dag och det har varit så himla skönt efter en hel helg med jobb, så har sovit ut på morgonen och när jag vaknade så kom mamma förbi mig och då åkte vi ner till Mattisudden till Handelsträdgården för jag ville köpa lite blommor som jag ska plantera på min uteplats om några veckor. För förra veckan så rensade jag mina lådor och fyllde ny jord och gödsel i dom så nu är det bara att invänta lite varmare väder så jag kan börja plantera ut alla blommor. :) Här kommer det lite bilder inifrån mammas växthus där mina blommor står just nu tillsammans med hennes tomater och gurkor som hon planterar själv varje år. 


    


Nu ikväll har jag faktiskt mest tagit det lugnt. Blir kanske att gå förbi en kompis en sväng och surra lite, ja det här blev ju ett litet kortare inlägg men man behöver ju inte alltid skriva så himla mycket för ibland har man ju inte så mycket att berätta bara. :) Så jag tänkte sätta punkt nu för den här gången... See ya. ;)


  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards