mariajasmine

Direktlänk till inlägg 22 mars 2013

Fest förra helgen

Av Jasmine Andersson - 22 mars 2013 23:00

Chaa igen bloggen, tänkte bara berätta lite kort om förra helgen. På fredagen så kände både jag & Maria att vi var lite partysugna, vi båda har ju varit sjuka men nu känner vi oss friska igen och såklart blir man på partyhumör då, partybrudar som vi är. Hihi ;) Nä men det började med att jag bjöd Maria på middag, vi åt tacogratäng surrade och lyssnade på musik sen kring elva tiden blev vi sugna på att gå ut en sväng så då drog vi ut på Opera där det faktiskt var rätt så mycket folk trots att det inte var löningshelg så vi hade det jätteroligt. :)


Jag träffade på Kosovares ena bror Berat, han jobbade där och han sa även att han och hans fru har flyttat tillbaka hit vilket jag inte visste så det var ju kul, som vanligt svammlade vi med varandra som vi brukar göra, hennes bröder är alltid så roliga och svammliga. :p Sen när dom skulle till att stänga så beställde jag & Maria en varsin hamburgare och så skulle vi gå ut men då sa Berat snäll som han är att vi kunde sitta där inne vid ett bord medans dom städade om vi ville, så vi satt där och svammlade med dom och åt mat sen när dom var klar så gick jag och Maria hem till henne där vi satt och surrade ganska länge, jag gick inte hem därifrån förän efter fyra på morgonen nån gång då när jag kom hem så dök jag i säng och somnade på en gång.


På lördagen var jag bakis så då blev det mest lugnt hela dagen och kvällen sen på söndag hade jag tvätt & städdag och senare på eftermiddagen blev jag bjuden över till Maria på gomiddag, sen resten av den kvällen blev det tvmys innan jag gic och la mig.


Nu i måndags jobbade jag inte men har jobbat både tisdag & onsdag kväll 12.00-21.15 och då på kvällen efter jobbet for jag direkt hem och började göra bottnarna till smörgåstårtan som jag ska bjuda på, jag fyllde nämligen år igår så. :D


Idag har jag jobbat 7-12 men var jättetrött imorse och ville egentligen bara ligga kvar i sängen men men klarade av dagen bra iaf. :) Här kommer det lite bilder från förra helgen iaf. :p


    


    


    


Vi hörs snart igen ha de bra så länge. :)


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jasmine Andersson - 26 oktober 2015 00:45

Som alla andra år så har jag och mamma hunnit plocka lite hjortron även den här sommaren. :)               ...

Av Jasmine Andersson - 26 oktober 2015 00:30

Heej igen... Nu har jag haft ett väldigt långt upehåll här så nu kommer de in lite bilder på vad jag har hunnit syssla med dom månaderna som jag inte har varit här. Börjar med detta i mitten av sommaren var det den årliga motorfestivalen så då fyllde...

Av Jasmine Andersson - 26 oktober 2015 00:15

På motorfestivalkvällarna blev de såklart fest både på fredag och lördag. Fredag raggade vi runt i Daniels bil ett tag och sen for vi på förfest till Lindvi där de var en massa folk och sen gick vi ut och dansade, lyssnade på Top cats och så tog vi ä...

Av Jasmine Andersson - 24 augusti 2015 22:00

Trubadurkvällen på notis tidigare i sommar var väldigt mysig med lite musik som 2 duktiga killar underhöll oss med varav en av dom är en tidigare klasskompis till mig. :)                    ...

Av Jasmine Andersson - 24 augusti 2015 21:45

Midsommar firade jag tillsammans med familjen hemma hos mamma o pappa under dagen med en god sillunch, lite öl, nubbe och vin till de. Sen så gjorde jag en en god tårta med digestivkexbotten, kolasås av kokad kondenserad mjölk, vispgrädde och en mass...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards