mariajasmine

Direktlänk till inlägg 28 februari 2012

Ledig dag och namnsdag

Av Jasmine Andersson - 28 februari 2012 20:31

Heey igen idag har jag varit ledig och igår mådde jag inte så bra, kände mig yr och lite illamående så var hemma från jobbet då, har även känt mig lite illamående idag också. Men imorgon ska jag gå och jobba, börjar kl 7.30 så blir lite sovmorgon då, skönt och sen jobbar jag även på torsdag 7.00-13.00 en kortare tur då vilket är skönt för sen drar jag ju iväg på lite äventyr och blir borta i några dagar, ska ju bland annat på kryssningen mellan Stockholm och Åland och sen lite andra saker, kommer iaf. att bli mycket shopping under denna resa, skönt att komma iväg och göra nått kul ibland också, det kmr att bli awesome. :D Gud vad jag längtar.


Hur som helst idag har jag färgat håret så nu är jag snygg och fräsch igen sen har jag sett på några avsnitt av Bigbrother på datorn och så har jag börjat packa lite smått, sen var det ju även min namnsdag idag, eftersom inte Jasmine finns i almanackan så firar jag min namnsdag då det är Maria eftersom de är mitt andra namn då. Så jag och min kompis Maria tänkte fira våran namnsdag med att gå ut och käka en pizza på lilla paradiset, tog som vanligt min favorit pizza som är väldigt god och som innehåller oxfilè, champinjoner, lök, tomater och beasås, men jag brukar alltid beställa utan färska tomater eftersom jag inte är så förtjust i tomater. Efter vi hade ätit klart så gick vi och handlade lite på affären och sen gick jag hem och tog de lugnt ett tag.


Jo innan jag skulle gå och möta upp Maria för att äta pizza då så träffade jag på en granne som inte bor så långt ifrån mig och han började fråga allt möjligt om jag bor här i närheten och att han har sett mig på krogen flera gånger och han ville ha mitt nummer och börja prata med mig och allt, jag sa bara men hallå du känner inte mig, inte ger jag ut mitt nummer till vem som helst nä och dessutom har han en tjej och dom har barn tillsammans typ. Ja det finns lite creepy människor överallt, och dessutom gillar jag verkligen inte killar som är jätte påflugna av sig på en gång, jag menar jag kände ju inte ens han och så börjar han fråga mig om sånna saker på en gång. Nä de är inget som intresserar mig.


Nog om detta nu så tittar jag på Top Model Sverige och frossar i lite Chokladpudding och grädde, sjukt längesen jag har ätit de faktiskt. Men idag har jag haft en onyttig dag alltså, men som sagt då jag har kommit hem igen efter resan och allt så ska jag ta tag i allt och börja träna igen oftare på gymet och äta lite sundare på veckodagarna och äta lite festligare på helgerna ibland då.


    


Ja de var allt för mig just nu, tänkte avrunda här och önska er en fortsatt trevlig kväll så hörs vi snart igen. :)


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jasmine Andersson - 26 oktober 2015 00:45

Som alla andra år så har jag och mamma hunnit plocka lite hjortron även den här sommaren. :)               ...

Av Jasmine Andersson - 26 oktober 2015 00:30

Heej igen... Nu har jag haft ett väldigt långt upehåll här så nu kommer de in lite bilder på vad jag har hunnit syssla med dom månaderna som jag inte har varit här. Börjar med detta i mitten av sommaren var det den årliga motorfestivalen så då fyllde...

Av Jasmine Andersson - 26 oktober 2015 00:15

På motorfestivalkvällarna blev de såklart fest både på fredag och lördag. Fredag raggade vi runt i Daniels bil ett tag och sen for vi på förfest till Lindvi där de var en massa folk och sen gick vi ut och dansade, lyssnade på Top cats och så tog vi ä...

Av Jasmine Andersson - 24 augusti 2015 22:00

Trubadurkvällen på notis tidigare i sommar var väldigt mysig med lite musik som 2 duktiga killar underhöll oss med varav en av dom är en tidigare klasskompis till mig. :)                    ...

Av Jasmine Andersson - 24 augusti 2015 21:45

Midsommar firade jag tillsammans med familjen hemma hos mamma o pappa under dagen med en god sillunch, lite öl, nubbe och vin till de. Sen så gjorde jag en en god tårta med digestivkexbotten, kolasås av kokad kondenserad mjölk, vispgrädde och en mass...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards