mariajasmine

Alla inlägg den 25 februari 2012

Av Jasmine Andersson - 25 februari 2012 23:05

Det jag skulle berätta är att jag ser på filmen Pearl Harbor ikväll, gillar den filmen jättemycket, den är grymt bra. :) Så nu hade jag tänkt fortsätta att titta på den tills den slutar, är så längesen jag har sett den också, så minns inte riktigt hur den slutade.


 


Så nu tänkte jag avrunda här och önskar er en fortsatt trevlig kväll allihopa så hörs vi snart igen, nu har jag lyckats uppdatera litegrann iaf. så ni har något att läsa om. :) See ya soon.


    

Av Jasmine Andersson - 25 februari 2012 22:04

Heey. Igår jobbade jag i vanlig ordning men hade en kort tur, slutade redan kl. 12.30 så det var riktigt skönt att sluta så tidigt på en fredag, efter det gick jag iaf. förbi affären och handlade lite sen mötte jag upp mamma och följde med henne ner till Mattisudden så var där och åt middag och åkte hem senare på kvällen. När vi satt och åt middag så började vi prata om en festival som min pappa och många andra skulle anordna till sommaren för att se om det blir en succé vilket jag tror att det kommer att bli. Dom är ett helt gäng som bor här och som nämligen har skapat en bilklubb som heter Creek Bend Cruisers där många utav medlemmarna har cruisingbilar, gamla som nya. Min pappa har ju en nyare mustang som han har haft i några år. Kan visa den på bild närmare sommaren nån gång, kommer ju såklart att lägga in bilder från festivalen som kommer att vara också. :) Men tillbaka till festivalen nu igen, den kommer att vara mellan den 12-14 juli och det kommer då att vara bilutsällningar, lite cruising och rockabilly musik under dom dagarna och mycket mer saker också. Jag tror att det kommer att bli riktigt bra och man får hoppas på att det kommer mycket folk hit men jag vet att de kommer lite människor från södra sverige med så de ser positivt ut, jag lääääängtar så himla mycket till sommaren nu när man tänker på allt roligt som kommer att hända och allt roligt man har planerat och så. :D 


Nåja från det ena till det andra, senare igår kväll när jag kom hem så tog jag de mest lugnt såg nån film på tv:n och så. Och idag har jag mest tagit de lugnt också, det har varit så skönt att få vara ledig och få sova ut litegrann, de var längesen jag fick sova ut nu eftersom jag har gått upp och jobbat tidigt på morgonen och jobbade ju även förra helgen så då blev det inte nån sovmorgon heller. Senare idag har mina föräldrar varit förbi mig och lämnat en fin pall som jag har gjort i träslöjden då jag var 10 år, den har varit i stugan i några år men nu står den i min hall med en ljuslykta på den som jag har tänt ikväll, tänkte lägga in en bild så får ni se hur den ser ut, den är riktigt fin, jag var duktig som gjorde den då jag var bara 10 år tycker jag. :)


  


Bilden blev lite mörk, men man ser ju litegrann hur pallen ser ut, jag tyckte det blev jättemysigt också när jag tände ljuslyktan. :) Sen på den andra bilden ser ni mitt lördagsmys framför tv:n som består av lite nötter, godis och så har jag gjort en smoothie med frukt och bär som blev jättegod. Dock har jag inte varit så nyttig på den senaste tiden tycker jag, försökte ju vara så nyttig för några veckor sen, visst på helgerna ska man ju lyxa till det litegrann, det kommer jag fortsätta att göra, men ska försöka att leva sundare på veckorna, äta sallader och börja träna på gymet igen. För nu har jag haft ett alldeles för långt uppehåll med träningen. Aja bara att köra igång med den igen, bättre sent än aldrig, right. :) Måste bara fylla på gymkortet med pengar igen och nu först blir det ju att åka till stockholm och sen när jag har kommit hem därifrån ska jag köra igång med träning och med ett litet sundare liv igen. :)


Nog om detta, ska göra lite andra saker nu, tänkte bara göra ett till litet inlägg efter det här inlägget om vilken film jag tittar på just nu, så vi ses snart igen. :)


  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards