mariajasmine

Direktlänk till inlägg 22 februari 2012

Har haft fullt upp :)

Av Jasmine Andersson - 22 februari 2012 20:15

Heey igen. Nu tänkte jag berätta lite om hur gårdagen var. Jag var ledig då efter helgjobb och en tung förra vecka så tänkte att det skulle bli en ganska lugn dag igår men den blev allt annat än lugn, haha skämt o sido. :) Nä men dagen började med att jag försökte få tag på nån som kunde komma och hjälpa mig att fixa min dator eftersom den hade fått en massa virus, det gick inte att göra nånting eller klicka nånstans utan att de kom upp en massa varningsrutor om att jag hade virus och gjorde jag inte nått åt det så skulle datorn kanske till och med krascha, jag tog mig inte ens in på internet, suck. :( Jag klarar mig verkligen inte utan dator så jag ville få hjälp så fort som möjligt och vilken tur jag hade att jag fick tag på en kille som är jättebra med datorer, han brukar vara och hjälpa mina föräldrar också om dom har problem med nått så han kom förbi mig och hjälpte mig att ta bort allt virus och avinstallerade en massa program som inte var nödvändiga att ha. Sen installerade han även ett nytt och bra antivirus program som jag använder mig utav nu och det verkar fungera bra hittills iaf. :)


Det tog ju några timmar innan allt var fixat så medans den sökte igenom datorn så passade jag på att göra lita andra saker, så jag gick ut och skottade bort lite snö vid min ingång till lägenheten för var rätt så mycket snö där och det var verkligen jätteskönt väder ute, bara några minusgrader så därför passade jag på att göra det när det ändå var så härligt väder ute. Sen städade jag lite i lägenheten jag dammsugade bland annat och diskade undan en massa disk, sen hängde jag även upp lite kläder i garderoben så det blev mer snyggt o prydligt i den.


Senare på eftermiddagen kom mina föräldrar förbi och var här i några timmar, dom åt middag tillsammans med mig och sen efter det åt vi lite semlor. Sen hjälpte jag mamma med lite saker också och när dom hade åkte hem så gick jag förbi Maria och surrade lite och så tittade vi på Top Model Sverige på tv. Sen gick jag hem och tog det lugnt och sen blev det sängen för skulle upp och jobba tidigt idag. Så idag har jag jobbat kl 7-14 och sen efter jobbet gick jag förbi affären för att hämta ut paketet som hade kommit med hårfärgen och mascaran som jag sa tidigare i ett inlägg att jag hade beställt. Jag beställde hårfärgen åde i fredags och paketet fanns att hämta ut redan i måndags men kunde inte hämta ut den förän idag eftersom jag inte hade tid i måndags och sen igår hade jag fullt upp hela dagen så hämtade ut et idag. Sen när jag hade kommit hem idag så gick jag och vilade en stund och sen blev det att laga lite middag och nu ikväll har jag tagit det lugnt, just nu tittar jag på efterlyst och lite senare ska jag träffa en kompis en sväng tror jag. Aja det var allt jag hade att berätta om just nu. :) Här kommer lite bilder på Tiara mascaran och hårfärgen som jag beställde.



  


När jag öppnade paketet såg jag att dom hade bytt utseende på förpackningen men det är fortfarande samma hårfärg som jag brukar ha. Och mascara förpackningen var hur snygg som helst, har inte testat den ännu, men det kommer jag att göra snart och jag tror att den är riktigt bra faktiskt.


NI får ha en fortsatt trevlig kväll nu allihopa. Hörs snart igen. :)


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jasmine Andersson - 26 oktober 2015 00:45

Som alla andra år så har jag och mamma hunnit plocka lite hjortron även den här sommaren. :)               ...

Av Jasmine Andersson - 26 oktober 2015 00:30

Heej igen... Nu har jag haft ett väldigt långt upehåll här så nu kommer de in lite bilder på vad jag har hunnit syssla med dom månaderna som jag inte har varit här. Börjar med detta i mitten av sommaren var det den årliga motorfestivalen så då fyllde...

Av Jasmine Andersson - 26 oktober 2015 00:15

På motorfestivalkvällarna blev de såklart fest både på fredag och lördag. Fredag raggade vi runt i Daniels bil ett tag och sen for vi på förfest till Lindvi där de var en massa folk och sen gick vi ut och dansade, lyssnade på Top cats och så tog vi ä...

Av Jasmine Andersson - 24 augusti 2015 22:00

Trubadurkvällen på notis tidigare i sommar var väldigt mysig med lite musik som 2 duktiga killar underhöll oss med varav en av dom är en tidigare klasskompis till mig. :)                    ...

Av Jasmine Andersson - 24 augusti 2015 21:45

Midsommar firade jag tillsammans med familjen hemma hos mamma o pappa under dagen med en god sillunch, lite öl, nubbe och vin till de. Sen så gjorde jag en en god tårta med digestivkexbotten, kolasås av kokad kondenserad mjölk, vispgrädde och en mass...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards