mariajasmine

Alla inlägg den 7 juli 2015

Av Jasmine Andersson - 7 juli 2015 23:00

I maj så grillade vi för första gången för i år och festade litegrann sen så var det bartömning i Kåbdalis så då drog vi ett kompisgäng dit och shit vad mkt folk de var där, tog ganska lång tid innan man kom in. Det var en kul kväll men lite trångt på dansgolvet och vid baren kan jag tycka men annars var de kul. :) Påväg dit när vi satt i bilen så spelade vi hög musik, sjöng mkt till låten big booty bitches och en massa andra låtar ;) tog bilder och drack och mitt i allt så såg jag nått som springa nere i diket och sen kom djuret upp på vägen, jag bara skrek en björn haha :p de hör till saken att jag aldrig har sett en björn på nära håll fritt ute i skogen så de var en ren lyckträff och dom flesta som satt i bilen hade inte heller sett en björn bara sådär. Den korsade vägen framför oss ca 20-25 meter framför bilen, vi alla skrek och skrattade och när den hade sprungit över halva vägen så vred den huvudet och tittade rätt in i bilen på oss, vi levde väl om mkt haha :p trots att de hade hunnit bli lite mörkt ute så var de en väldigt mäktig känsla. :) Ja här bjuder jag på lite bilder från den kvällen. :)


 


 


 


 




  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards