mariajasmine

Alla inlägg den 5 augusti 2014

Av Jasmine Andersson - 5 augusti 2014 00:15

Här kommer det lite sommarbilder på mammas fina trädgård som hon har hållit på att fixa med under en längre tid. När jag är och hälsar på mina föräldrar så brukar vi sitta där ibland då det är bra väder och titta på alla fina blommor och smaka på smultronen, gräslöken, ärtskidorna och massa annat gott som hon har planterat. :)


    


 


  


 


 


 


 


 


  


  

Av Jasmine Andersson - 5 augusti 2014 00:00

Hej igen... Här kommer de lite mera blandade sommarbilder som jag tagit nu under sommaren. :) Har ju varit bra väder i flera veckor så då har de blivit massa bad och så har jag varit ute mycket och tagit vara på värmen. Dom 2 fina kronspaljeerna som är på en utav bilderna här nedanför köpte jag på tradera, dom har funnits på en webshop men var slutsålda där så det sista exemplaret fanns på tradera så jag budade ganska högt pris för jag ville verkligen vinna dom och de gjorde jag också, blev superglad över de eftersom mamma skulle få en spalje i födelsedagspresent så hon fick den större och så behöll jag den lilla själv, sen fick hon lite andra fina presenter också. 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards