mariajasmine

Alla inlägg den 18 december 2014

Av Jasmine Andersson - 18 december 2014 00:45

För några veckor sen köpte jag denna fina hjort på kvikk. Har kollat på den i några veckor innan jag tillslut valde att köpa den, men tyckte kanske att priset på den var lite väl högt pga att materialet den var gjord av var väldigt lätt så den väger inte alls mycket. Priset på den var 599 kr men jag hade ångrat mig om jag inte hade köpt den älskar den verkligen, den är så himla fin i verkligheten! :)

 


 



 

Av Jasmine Andersson - 18 december 2014 00:30

Hej nu i helgen som var så jobbade jag först på fredag och sen stannade jag över lite på jobbet för att jag ville så gärna se på luciatåget och det var hur mysig som helst, dom var jätteduktiga! :) Sen innan jag gick hem så svängde jag förbi affären och systemet för att köpa lite vin och ljus rom till kvällen.


Senare under kvällen så blev det lite förfest hos Maria och sen blev det att dra vidare till hotellet där det var ganska mycket folk. Kul var det, var ju så längesen man festade på hotellet nu, beställde in lite drinkar och satt ner o pratade med lite folk. Sen när allt stängde så drog vi hem igen. :)


På lördagen blev det mest lugnt, tittade mkt på musikhjälpen och sen senare på eftermiddagen så gjorde jag lite knäck, nu återstår de bara att göra lite ischoklad och kanske nått annat gott godis. :) Söndagen blev också rätt så lugn, blev lite julklappsinslaging & sånt.


Vissa bilder är inte från helgen, bland annat så togs bilden på mig & Maria för några veckor sen. :)



 


 


 


 


 


 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards