mariajasmine

Direktlänk till inlägg 17 oktober 2014

Strajkalley, The bull & Allstar

Av Jasmine Andersson - 17 oktober 2014 17:15

Hej förra lördagen så åkte jag, Maria & Jennie till Boden för att fira Maria som hade fyllt år förra veckan, väl framme i Boden mötte vi upp 2 andra tjejkompisar till Maria som hade kört bil från Kalix. Vi åkte på en gång till Bowlinghallen Strajkalley där vi hade bokat en bana och gud så kul det var att bowla igen, var ju ett tag sen jag bowlade nu. Efter bowlingen gick vi ut och åt middag tillsammans på den mysiga restaurangen The Bull det var vekligen jättegod mat där, beställde in en filè mignon till varmrätt & ett glas rött såklart och sen tog jag även vaniljpannacotta till efterrätt. Vi satt där ganska länge för det var så mysigt sen så gick vi ut på Allstar för att festa där det var whiteparty. 2 stycken i gänget drack inte eftersom dom var chaufför, men alla hade de lika kul ändå. :)


När vi kom till Allstar letade vi en bra sittplats och beställde ngr drinkar och satt och surrade, sen kom det fram en kille från skåne som vi pratade lite med och sen kom ett gäng tjejer från södra sverige som frågade om dom kunde sitta med oss en stund, så det var trevligt. Sen såg vi på instagram att ngr vi brukar festa med hemma var också i Boden fast dom var på Lotus just då och dom hade varit på samma ställen som vi hade varit på tidigare under kvällen, så vi skrev iaf. att dom skulle komma till Allstar och festa istället. Sen när dom kom satt vi och surrade ett tag och sen gick vi ner till dansgolvet och dansade resten av kvällen och drack drinkar, det var mycket folk och vi hade de jättekul. :)


Efter 2 nån gång började vi dra oss till bilen för att säga hejdå till Jossan & May som skulle köra till Kalix igen och vi började rulla hemåt till Jokkmokk igen. Men först stannade vi till på statoil för att beställa en hamburgare, innan vi var hemma igen så var klockan kring 4 på natten. Vi alla hade en riktigt rolig kväll tsm och det är nått vi måste göra om snart igen. :)


Här kommer lite bilder från kvällen. 



 


 


 


 


 


 


 


 


 


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jasmine Andersson - 26 oktober 2015 00:45

Som alla andra år så har jag och mamma hunnit plocka lite hjortron även den här sommaren. :)               ...

Av Jasmine Andersson - 26 oktober 2015 00:30

Heej igen... Nu har jag haft ett väldigt långt upehåll här så nu kommer de in lite bilder på vad jag har hunnit syssla med dom månaderna som jag inte har varit här. Börjar med detta i mitten av sommaren var det den årliga motorfestivalen så då fyllde...

Av Jasmine Andersson - 26 oktober 2015 00:15

På motorfestivalkvällarna blev de såklart fest både på fredag och lördag. Fredag raggade vi runt i Daniels bil ett tag och sen for vi på förfest till Lindvi där de var en massa folk och sen gick vi ut och dansade, lyssnade på Top cats och så tog vi ä...

Av Jasmine Andersson - 24 augusti 2015 22:00

Trubadurkvällen på notis tidigare i sommar var väldigt mysig med lite musik som 2 duktiga killar underhöll oss med varav en av dom är en tidigare klasskompis till mig. :)                    ...

Av Jasmine Andersson - 24 augusti 2015 21:45

Midsommar firade jag tillsammans med familjen hemma hos mamma o pappa under dagen med en god sillunch, lite öl, nubbe och vin till de. Sen så gjorde jag en en god tårta med digestivkexbotten, kolasås av kokad kondenserad mjölk, vispgrädde och en mass...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards