mariajasmine

Direktlänk till inlägg 22 september 2014

Tjejkväll med en barndomsvän & kräftmiddag

Av Jasmine Andersson - 22 september 2014 18:45

Hej för ca 1 1/2 vecka sen hade jag, Maria & Sofia en tjejkväll med ost, kex & vin och en massa

skvaller. Sofia är en gammal barndomsvän till oss och hon har bott i södra sverige i ca 12 år nu så vi har inte träffats alls under dom åren, vi har haft kontakt med varandra via facebook såklart men inte träffats på riktigt så det var jättekul att få träffa henne igen, vi har ju mycket att ta igen, har liksom hänt endel under 12 år. Nu har Sofia återvänt hem till Norrland och bor på samma ställe som oss, så nu måste vi se till att träffas oftare då vi alla tre bor så nära varandra. :)


Det blev en hel del prat om barndommen och alla minnen vi har tillsammans, var jättemkt med henne då jag var mindre, sen pratade vi även om vad som har hunnit hända under alla dessa år och så. :) På bilden här nedanför så är Sofia den blonda tjejen med keps, lyckades fånga en bild iaf, dock var den lite mörk men den får duga. :) Sen passade jag även på att ta ngr selfies så bjuder även på två st. bilder på mig från den kvällen. :)


Dagen efter så skulle jag och Maria fira och umgås med en annan tjejkompis till oss Jennie som hade fyllt år, så vi bjöd över henne till mig på kräftmiddag, som vi serverade tsm med tillbehör som sallad, vitlöksbröd, egengjord aioli och till de drack vi vitt vin och Asti. ;) Sen åt vi efterrätt som var fruktsallad och så blandade vi födelsedagsdrinkar. :) Vi hade en jättetrevlig och mysig kväll med god mat en massa tjejsnack, presentöppning, musik m.m


 


 


 


 


 


 


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jasmine Andersson - 26 oktober 2015 00:45

Som alla andra år så har jag och mamma hunnit plocka lite hjortron även den här sommaren. :)               ...

Av Jasmine Andersson - 26 oktober 2015 00:30

Heej igen... Nu har jag haft ett väldigt långt upehåll här så nu kommer de in lite bilder på vad jag har hunnit syssla med dom månaderna som jag inte har varit här. Börjar med detta i mitten av sommaren var det den årliga motorfestivalen så då fyllde...

Av Jasmine Andersson - 26 oktober 2015 00:15

På motorfestivalkvällarna blev de såklart fest både på fredag och lördag. Fredag raggade vi runt i Daniels bil ett tag och sen for vi på förfest till Lindvi där de var en massa folk och sen gick vi ut och dansade, lyssnade på Top cats och så tog vi ä...

Av Jasmine Andersson - 24 augusti 2015 22:00

Trubadurkvällen på notis tidigare i sommar var väldigt mysig med lite musik som 2 duktiga killar underhöll oss med varav en av dom är en tidigare klasskompis till mig. :)                    ...

Av Jasmine Andersson - 24 augusti 2015 21:45

Midsommar firade jag tillsammans med familjen hemma hos mamma o pappa under dagen med en god sillunch, lite öl, nubbe och vin till de. Sen så gjorde jag en en god tårta med digestivkexbotten, kolasås av kokad kondenserad mjölk, vispgrädde och en mass...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards