mariajasmine

Direktlänk till inlägg 27 maj 2014

Top Disguise

Av Jasmine Andersson - 27 maj 2014 18:30

Sist jag då var i Luleå så var jag med min mamma och vi var och shoppade på olika ställen och så hälsade vi på min farfar och hans respektive som bor där. :) Sen på kvällen då vi var påväg hem så stannade vi till i Boden och hämtade upp pappa där för han hade kört till Boden för att lämnat en sak via hans jobb. Så när vi kom dit så åkte vi och hälsa på travhästen Top Disguise som vi födde upp för jättelängsen då vi själv hade 2 egna hästar. Vi har följt honom under alla dessa år genom hans travkarriär men nu har han slutat springa på travet för han har hunnit bli så pass gammal. Dom senaste åren har han stått i södra sverige bland annat i stockholm så de var många år sen sist vi såg honom, så de var väldigt kul att få träffa honom igen. Vi alla tyckte han var så himla lik sin mamma Imomega (Mega) som vi ägde för ca 13 år sen, så jag fick tårar i ögonen då jag såg hur lik han var henne, hon var verkligen världens finaste & snällaste häst och när jag såg honom så saknade jag henne. Det som var så hemskt var att Mega fick ett så tråkigt slut på sitt liv hos hennes nyare ägare som hade köpt henne efter oss, hon dog på ett väldigt tragiskt sätt! :(


Kan kanske lägga ut ett kollage nån gång på han från hans travkarriär. :)

Här bjuder jag på 2 stycken nya bilder på Toppen. :)


   


 


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jasmine Andersson - 26 oktober 2015 00:45

Som alla andra år så har jag och mamma hunnit plocka lite hjortron även den här sommaren. :)               ...

Av Jasmine Andersson - 26 oktober 2015 00:30

Heej igen... Nu har jag haft ett väldigt långt upehåll här så nu kommer de in lite bilder på vad jag har hunnit syssla med dom månaderna som jag inte har varit här. Börjar med detta i mitten av sommaren var det den årliga motorfestivalen så då fyllde...

Av Jasmine Andersson - 26 oktober 2015 00:15

På motorfestivalkvällarna blev de såklart fest både på fredag och lördag. Fredag raggade vi runt i Daniels bil ett tag och sen for vi på förfest till Lindvi där de var en massa folk och sen gick vi ut och dansade, lyssnade på Top cats och så tog vi ä...

Av Jasmine Andersson - 24 augusti 2015 22:00

Trubadurkvällen på notis tidigare i sommar var väldigt mysig med lite musik som 2 duktiga killar underhöll oss med varav en av dom är en tidigare klasskompis till mig. :)                    ...

Av Jasmine Andersson - 24 augusti 2015 21:45

Midsommar firade jag tillsammans med familjen hemma hos mamma o pappa under dagen med en god sillunch, lite öl, nubbe och vin till de. Sen så gjorde jag en en god tårta med digestivkexbotten, kolasås av kokad kondenserad mjölk, vispgrädde och en mass...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards