mariajasmine

Alla inlägg den 25 februari 2013

Av Jasmine Andersson - 25 februari 2013 22:30

Heey igen... Hoppas alla har haft en trevlig helg. :) Min har varit bra förutom att jag har haft mensvärk då, fredagen bestod först av jobb till kl. 12 sen när jag just skulle börja gå hem så kände jag mig illamående och nästan svimfärdig så ringde mamma och åkte med henne och helghandlade lite sen åkte jag direkt hem och la mig på soffan för att vila lite. Hade väldigt kraftig mensvärk och då kan jag börja må dåligt, mår ofta dåligt under dom veckorna jag har mens. När jag vaknade igen så började jag fixa till mig inför kvällen och snabbstädade lite i lägenheten. Sen kom Joel & Ida och hämtade mig så åkte vi till hotellet, där tog jag och Ida en drink framför den mysiga öppna spisen. :p Sen tog vi några drinkar till och satte oss hos några som vi känner som kom dit och skulle äta lite middag och dricka. Efter ett tag kom Maria också, hon jobbade kväll så hon kom då hon hade slutat jobbet och tog en drink också. Sen när kl var närmare 22 så drog jag, Ida och Maria hem till mig och fortsatte att dricka, spela lite spel, surra lite och dansa till Harlem shake, jättekul hade vi. :) Sen kom även en kille som jobbar på hotellet förbi också. Och vi hade de jättetrevligt hela kvällen. :p


På lördagen var jag jättetrött, hade tänkt följa med familjen till stugan för att skotta bort lite snö och sen grilla lite ute i solen men dom åkte redan kl nio på morgonen och var väldigt trött då, så jag stannade hemma och röjjde undan lite efter festen åde. Sen i övrigt så har min helg varit lugn med lite film mys på lördagskvällen och på söndag var mamma & pappa förbi mig och fikade lite.


Nu kommer det lite bilder från helgen, enjoy. :)


    


    


  


Harlem shake dansen har ju blivit så populär så vi röjjde såklart lite till den låten i fredags. ;p Har kommit hem för en stund sen från en kompis har varit där och tittat på Top Model Sverige och nu sitter jag och funderar på att göra resan till Umeå snart också, ska bli kul att få åka dit igen och träffa vänner, var ju så himla längesen jag var där nu.


Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll nu så hörs vi snart igen. :)


  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards