mariajasmine

Direktlänk till inlägg 30 december 2013

Julafton & julveckan

Av Jasmine Andersson - 30 december 2013 20:00

Hej igen. Hoppas ni alla har haft en bra & trevlig jul, det har då iaf. jag haft. :) Trots att jag har jobbat hela julveckan men haft rätt så korta turer har jobbat till ca kl. 13 nästan varje dag så de har varit skönt. Och när jag inte har jobbat så har jag varit hemma hos familjen och umgåtts, vi har ätit julmat, öppnat paket, tittat på Kalle Anka, spelat en massa sällskapsspel, sett på filmer, druckit glögg & baileys, ätit knäck och ischoklad och bara myst på. Så som det ska vara under julen. :) Jag hade lust att gå ut och festa på juldagen för det brukar vara jättekul ute då men jag orkade inte pga att jag bland annat skulle upp kl 7 nästa morgon och jobba. I fredags kväll åkte jag hem från mina föräldrar till lägenheten igen och så träffade jag Maria en sväng då vi inte hade träffats på lite mer än 1 vecka. Vi åkte ut en sväng och raggade med bilen, surrade & lyssnade på musik sen så bytte vi julklappar med varandra eftersom vi inte hade hunnit göra de innan hon skulle åka bort för att fira julen. Och jag fick jättefina saker av henne. :)


Igår tittade jag på film och bara myste på sen fick jag lite filmsällskap på kvällen också. :) Och idag har jag träffat Maria en sväng, vi har varit på lite affärer och handlat lite mat & dryck inför morgondagen sen har jag mest tagit de lugnt, jag är ju ledig tills på fredag nu så jag njuter av ledigheten. :)


Här bjuder jag på lite bilder från juldagarna. Som ni ser på en av bilderna här nedanför så hade jag pimpat och målat tomteluvor på mina naglar, första gången jag provade göra det och det var väldigt pyssligt att göra men jag blev supernöjd med resultatet. :) Som ni ser så har vi även mycket snö nu, såg att södra delarna av landet har haft det fattigt med snö i år under julen.


Även fast julen har passerat nu så hoppas jag att ni alla har haft en riktigt...





 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


    




   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jasmine Andersson - 26 oktober 2015 00:45

Som alla andra år så har jag och mamma hunnit plocka lite hjortron även den här sommaren. :)               ...

Av Jasmine Andersson - 26 oktober 2015 00:30

Heej igen... Nu har jag haft ett väldigt långt upehåll här så nu kommer de in lite bilder på vad jag har hunnit syssla med dom månaderna som jag inte har varit här. Börjar med detta i mitten av sommaren var det den årliga motorfestivalen så då fyllde...

Av Jasmine Andersson - 26 oktober 2015 00:15

På motorfestivalkvällarna blev de såklart fest både på fredag och lördag. Fredag raggade vi runt i Daniels bil ett tag och sen for vi på förfest till Lindvi där de var en massa folk och sen gick vi ut och dansade, lyssnade på Top cats och så tog vi ä...

Av Jasmine Andersson - 24 augusti 2015 22:00

Trubadurkvällen på notis tidigare i sommar var väldigt mysig med lite musik som 2 duktiga killar underhöll oss med varav en av dom är en tidigare klasskompis till mig. :)                    ...

Av Jasmine Andersson - 24 augusti 2015 21:45

Midsommar firade jag tillsammans med familjen hemma hos mamma o pappa under dagen med en god sillunch, lite öl, nubbe och vin till de. Sen så gjorde jag en en god tårta med digestivkexbotten, kolasås av kokad kondenserad mjölk, vispgrädde och en mass...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards