mariajasmine

Alla inlägg den 14 oktober 2013

Av Jasmine Andersson - 14 oktober 2013 22:21

Bra låt... Love it<3



 

Av Jasmine Andersson - 14 oktober 2013 22:00

Sen i helgen så har även jag och Maria hunnit vara ute på utflykt med bilen och med hennes hundar, så kul att hon har körkortet nu, då är det bara min tur att fixa det nu också. ;D Vi åkte ut till skogen och gjorde upp eld, grillade lite korv, surrade mycket och njöt av det fina vädret trotts att det var lite blåsigt den dagen. Sen var det ganska mörkt då vi packade ihop och åkte hem igen, men innan vi for hem så drog vi en ganska lång ragg i samhället och poppade ganska hög musik i bilen, det var kul för de var mycket bilar i farten då. :) Sen åkte vi hem och då tog jag det mest lugnt resten av kvällen, såg på nån film på tv och så. :)


Här kommer det lite bilder från utflykten. :) Haha btw ni ser på bilden att Loka blev inte alls så nöjd när vi provade att sätta på henne min Bad Hair Day mössa som var en aning stor för henne, men söt var hon i den och den matchade hennes halsband också. :p



 


 


 



  


  

Av Jasmine Andersson - 14 oktober 2013 21:45

Förra veckan på tisdag så fyllde Maria år så då gick jag ditt och grattade henne och gav henne en present som bestod av en jättefin kompisram som det stod friends på och så hade jag stoppat in bilder på mig och henne i den, ska göra en likadan till mig också så vi har en varsin sån. :) Det kom några andra hem till henne då också medans jag var där så vi satt och surrade, fikade och spelade kortspelet plump och hade det allmänt trevligt. Nu i fredags skulle vi fira henne ordentligt och gå ut på krogen & festa å så. Då blev jag och några andra först bjuden på middag hem till henne, vi åt fajitas och drack bubbel till maten. Sen blev det en jättegod kladdkaka till efterrätt och efter maten spelade vi lite Wii och blandade några mojitos och så drack vi annat också. :) Sen kom det lite mer folk dit och då fortsatte festen med musik & ölspel tills vi skulle dra ut på krogen. :) Väl ute på krogen så dansade vi och beställde in lite cider, drinkar & jägershottar från baren så man blev ganska dragen i slutet av kvällen, men roligt hade vi. :p Tog inte så många bilder från helgen åde men dessa får duga, inte alltid man tänker på att ta mycket kort.


 


 


 


  

Av Jasmine Andersson - 14 oktober 2013 21:30

Här tänkte jag visa vad jag bland annat har köpt på Dollarstore, köpte inte så mycket men det var för att vi var lite stressade då vi skulle direkt efter de åka och bowla. :) Men det blev iaf. ett skitsnyggt nagellack som är typ i körsbärsfärg sen köpte jag även en jättefin väska med guldnitar på, sen leggingsen som ni ser på bilden har jag beställt från ellos för någon vecka sen, dom har skinndetaljer framtill på benen. :)


    



  

Av Jasmine Andersson - 14 oktober 2013 21:15

Den 1 oktober på eftermiddagen åkte jag och några till med kommunals facket och bowlade i Boden. Tyvärr var det inte så många som hade anmält sig till det men vi hade det jättetrevligt ändå. :) Först när vi kom till Boden så gick vi in på Dollarstore en sväng där jag fyndade lite saker. Sen åkte vi direkt till bowlinghallen där vi började med att fika lite och sen bowlade vi i ca 2 timmar, det var jättekul och det var sjukt längesen sist jag bowlade men det gick ganska bra ändå. :) Sen när vi var påväg hem så stannade vi såklart på Max och käkade lite, Max har verkligen sveriges godaste hamburgare tycker jag, jag har provat käka på olika hamburgerestauranger runt om i sverige som McDonald´s & Burger King (för att jag inte har hittat Max just då) men inget slår Max, dom har den absolut godaste hamburgaren enligt mitt tycke och smak iaf. Valde såklart smältost och chili cheese nuggets som tillbehör till mitt orginalmål, så sjukt gott de var. :) Gillar även deras lyxshake dom har, men en sån får jag ta nästa gång jag passerar Max blev nog så mätt efter detta mål.


Här bjuder jag på lite bilder från den dagen. :)


 


 


 


 


  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards