mariajasmine

Direktlänk till inlägg 7 april 2013

Färgbomb

Av Jasmine Andersson - 7 april 2013 15:00

Heey... Jag måste säga att allt är på topp just nu känns det som, vi går mot ljusare tider och snart är det sommar, bara tanken av det gör att man får ny energi och att det spritter i kroppen. ;) Som jag har läängtat till sommaren & värmen... :) Och i fredags fick jag också ett väldigt positivt och överraskande samtal från jobbet om att jag får gå på en utav mina kollegors schemarad i några veckor pga sjukskrivning, (kan bli att jag får gå en längre period på de schemat men just nu vet jag att jag ska gå på de i några veckor till att börja med) så jag blev glad och tackade ja såklart. :D Skööönt med ett schema så man vet hur och framförallt när man ska jobba!! :)


Jag var ledig från jobbet i fredags så då passade jag på att städa i lägenheten litegrann. Och senare under kvällen träffade jag några vänner då tanken var att vi skulle ha en tjejkväll hemma hos Maria men det slutade med att vi hamnade ute på krogen på Opera en sväng och vi hade det jätteroligt & trevligt där. :) Tog det ju ganska lugnt den kvällen eftersom jag skulle upp tidigt på lördagsmorgonen och jobba lite. På lördagskvällen efter jobbet hade jag bara en lugn hemmakväll framför tv:n.


Idag tvättar jag för fullt, var för ett tag sen ner till tvättstugan och satt igång torkskåpet och tummlaren så nu väntar jag bara på att kläderna ska bli torra. Resten av dagen och kvällen blir mest lugn, laddar upp för morgondagen då jag ska jobba 7-00-14.00


Jo snart igen måste jag beställa hem lite mer hårfärg också, som ni ser på bilden här nedan så köpte jag för ungefär 2 veckor sen en färgbomb från www.lyko.se provade på en annan färg nu för när jag var i stockholm sist så var jag in på en frisörsalong, där jag köpte en färgbomb som dom rekomenderade men när jag hade provat den några gånger så gillade jag inte riktigt den färgen, så jag bestämde mig för att beställa hem en annan färg och jag blev riktigt nöjd med den. :) Nu valde jag nyansen 500 som är purple/red den förra jag hade var 556 mahogny men den blev mer röd/brun och jag tyckte att den tog bort min fina skiftning av lite plommon i håret och jag vill ju ha lite inslag av plommon eftersom min hårfärg jag brukar ha är rödvinsfärgad så i vissa skiftningar ser man att färgen har inslag av både rött och lite plommon samtidigt, ja ni fattar. :)




    


 


I torsdags när jag var och handlade på affären med mamma så visade hon mig ett toalettpapper som hette lovestories, så jag tänkte jaja jag provar väl att köpa ett sånt, lite kul med fin text på toalettpappret nog för att man bara kommer att torka sig och spola ner det toaletten sen men ändå lite kul. Blir ju lite roligare att gå på toa och göra sina behov då, hehe skojja... :p Lite humor måste man ju få ha iaf.


Ja det var allt för mig just nu. See yaa soon.


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jasmine Andersson - 26 oktober 2015 00:45

Som alla andra år så har jag och mamma hunnit plocka lite hjortron även den här sommaren. :)               ...

Av Jasmine Andersson - 26 oktober 2015 00:30

Heej igen... Nu har jag haft ett väldigt långt upehåll här så nu kommer de in lite bilder på vad jag har hunnit syssla med dom månaderna som jag inte har varit här. Börjar med detta i mitten av sommaren var det den årliga motorfestivalen så då fyllde...

Av Jasmine Andersson - 26 oktober 2015 00:15

På motorfestivalkvällarna blev de såklart fest både på fredag och lördag. Fredag raggade vi runt i Daniels bil ett tag och sen for vi på förfest till Lindvi där de var en massa folk och sen gick vi ut och dansade, lyssnade på Top cats och så tog vi ä...

Av Jasmine Andersson - 24 augusti 2015 22:00

Trubadurkvällen på notis tidigare i sommar var väldigt mysig med lite musik som 2 duktiga killar underhöll oss med varav en av dom är en tidigare klasskompis till mig. :)                    ...

Av Jasmine Andersson - 24 augusti 2015 21:45

Midsommar firade jag tillsammans med familjen hemma hos mamma o pappa under dagen med en god sillunch, lite öl, nubbe och vin till de. Sen så gjorde jag en en god tårta med digestivkexbotten, kolasås av kokad kondenserad mjölk, vispgrädde och en mass...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards