mariajasmine

Direktlänk till inlägg 4 april 2013

Fyndade på återvinsten

Av Jasmine Andersson - 4 april 2013 14:45

Hej jag tänkte visa er ett snyggt vitrinskåp som jag fyndade på återvinsten i tisdags. Dom skulle ha 225 kr för det egentligen men jag fick betala 150 kr + att jag fick det hemkört till mig från en av dom som jobbar där eftersom han bor granne med mig så det var ju snällt. :) Jag blev iaf. supernöjd med detta köp och det enda jag behöver göra själv är att fixa 3 stycken hyllor eftersom det inte följde med, så ska fixa det och sätta in i skåpet så jag kan ha vinglas och andra fina glas där, men jag ska prata med pappa och höra om han kan mäta och såga ut 3 tunnare hyllor i trä till mig så kan jag ju måla dom vita, eller så ska jag fråga min moster om hon kan fixa 3 st hyllor till mig, hon jobbar ju på bd list där dom målar lister och sånt, hon har fixat en hylla till mi förut som jag har i köket så hon kan kanske fixa det. :) Sen måste jag bara sätta nått under skåpet, typ ben eller nått så att det kommer lite högre upp så att dörren inte tar i golvet när man öppnar den. När jag har fixat de så är det färdigt för att användas. Sen kan man ju köpa lösa spotlights och sätta i taket på insidan av skåpet så har man belysning där inne om man vill. Jag får se hur jag gör men är man lite kreativ så går det att göra mycket. :)  


 


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jasmine Andersson - 26 oktober 2015 00:45

Som alla andra år så har jag och mamma hunnit plocka lite hjortron även den här sommaren. :)               ...

Av Jasmine Andersson - 26 oktober 2015 00:30

Heej igen... Nu har jag haft ett väldigt långt upehåll här så nu kommer de in lite bilder på vad jag har hunnit syssla med dom månaderna som jag inte har varit här. Börjar med detta i mitten av sommaren var det den årliga motorfestivalen så då fyllde...

Av Jasmine Andersson - 26 oktober 2015 00:15

På motorfestivalkvällarna blev de såklart fest både på fredag och lördag. Fredag raggade vi runt i Daniels bil ett tag och sen for vi på förfest till Lindvi där de var en massa folk och sen gick vi ut och dansade, lyssnade på Top cats och så tog vi ä...

Av Jasmine Andersson - 24 augusti 2015 22:00

Trubadurkvällen på notis tidigare i sommar var väldigt mysig med lite musik som 2 duktiga killar underhöll oss med varav en av dom är en tidigare klasskompis till mig. :)                    ...

Av Jasmine Andersson - 24 augusti 2015 21:45

Midsommar firade jag tillsammans med familjen hemma hos mamma o pappa under dagen med en god sillunch, lite öl, nubbe och vin till de. Sen så gjorde jag en en god tårta med digestivkexbotten, kolasås av kokad kondenserad mjölk, vispgrädde och en mass...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards