mariajasmine

Alla inlägg den 10 augusti 2012

Av Jasmine Andersson - 10 augusti 2012 17:15

Chaa chaa bloggen. :) Nu tänkte jag visa er hur det blev när jag hade målat klart i lägenheten, blev en stor skillnad, mycket snyggare och fräschare tycker jag. :) Sen stolen som ni ser på en bild har jag också målat om och köpt ett överdrag till den för själva stolen var furufärgad innan och hade en illgrön färg på dynan, jag tyckte att den inte riktigt passade in i min lägenhet så därför målade jag om den, tycker även där att resultatet blev väldigt bra. :) Och till min soffa har jag beställt från internet ett nytt sofföverdrag som är brunt, innan var soffan grå och passade inte in till dom övriga sakerna och möblerna som jag har i lägenheten så nu passar soffan in mycket bättre tycker jag.


Jo, förra veckan var jag till återvinsten och tittade om jag kunde fynda nått där och de gjorde jag också, dom brukar ha väldigt fina saker där så man hittar alltid nånting fint. :) Återvinsten är en affär där människor får lämna in gamla saker eller saker som dom vill bli av med och dom som jobbar där brukar fixa till endel av sakerna och gör dom snyggare och sen säljer dom det i affären eller så kan dom som jobbar där också tillverka egna och nya saker om dom har några ideèr om vad dom vill tillverka och sen sälja det. :) Allt är oftast ganska billigt, men endel saker kan kosta mer, det beror ju helt och hållet på vad man ska ha. Men det jag köpte förra veckan där är dom 2 gröna kuddarna som ni ser i soffan, ljuslyktan som hänger i fönstret, den gråa ängeln och väskan och för alla dom sakerna fick jag betala endast 100 kronor, vilket är jäkligt billigt. :) Så man kan göra lite fynd och om jag vill handla nått där så handlar jag fina saker som jag vet kommer till användning.


Nu bjuder jag på lite bilder...





    


    


 


    


    


Ja det var allt jag hade att säga just nu, ha en fortsatt bra fredagkväll nu allihopa så hörs vi snart igen. :)



  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards