mariajasmine

Alla inlägg den 17 april 2012

Av Jasmine Andersson - 17 april 2012 15:35

Hej bloggen. Jag är hemma från jobbet idag eftersom jag har fått magsjuka, men det börjar vända och kännas bättre så på torsdag ska jag nog och jobba igen. :) Jo tänkte berätta att för ett tag sen beställde jag den omtalade Ricin Oljan från www.bodystore.com som alla tipsar om, så idag är det första gången jag provar den, så nu är det bara att invänta några veckor och se om man ser nån skillnad på att håret växer snabbare. :) Jag beställde en liten flaska för att först prova och se hur det fungerar och om jag tycker den funkar bra så börjar jag nog beställa den stora flaskan, dom är ju inte alls dyra och dom är ju dryga så dom räcker länge.


       


Jag lägger in 2 bilder här nu för att visa hur flaskan ser ut och sen en bild på hur långt mitt hår är nu, men det är väldigt svårt att ta bild på sig själv men denna bild får duga, har även lite ojämt hår i topparna på bilden ser jag så ska klippa till det lite rakare och sen låta det vara och se om det växer och blir nått bra resultat om några veckor. :)


Ja de var allt för mig just nu, ni får ha det så bra så länge så hörs vi snart igen.


 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards