mariajasmine

Alla inlägg den 6 december 2012

Av Jasmine Andersson - 6 december 2012 21:30

Heey igen. Tänkte berätta lite om hur min förra helg har varit. För 1 vecka sen på torsdagen gick jag och Maria till Ida på kvällen för att Linn en kompis till henne från Luleå var och hälsade på och hon är utbildad till nagelterapeut. Vi ville såklart prova på att fixa våra naglar hos henne, och hon var jätteduktig, jag blev supernöjd med resultatet och vill gärna göra om det sen igen. :) Den kvällen satt vi hos Ida ett gäng tjejer och drack vin, glögg och mintu medans Linn fixade naglarna på Maria innan jag kom hem den kvällen hade klockan hunnit bli 2 på natten, tur jag var ledig på fredag iaf. Hihi :p


På fredagen under dagen då jag hade piggnat till igen så gick jag till Ida så fick Linn fixa mina naglar då eftersom de blev så sent på torsdagskvällen. Sen när dom var fixade gick jag snabbt hem igen för att fixa till mig o duscha och byta till lite festligare kläder för då var jag bortbjuden på middag/förfest hos Ida och sen skulle vi ut på Gästis. Jag, Maria, Linn, Ida och Nickan var först hos Ida sen kom Micke, Jonny, Linnea och Veronica dit och så satt vi och förade hos henne ganska länge innan endel sen drog vidare till Nickan en sväng och sen gick ut till hotell Gästis, där var de rätt så mycket folk så det var kul.


Sen på lördag jobbade jag kl. 12-21 och efter jobbet for jag en sväng till Ida dom skulle yttligare ut och festa en kväll igen, jag satt där e stund och surrade lite sen drog jag hem och såg på nån film för skulle upp och jobba kl 7 igen på söndagsmorgonen, ja så har min förra helg sett ut iaf. :) 


Här kommer det lite bilder på hur naglarna blev...


    


    


    



Visst blev dom snygga!? Jag blev supernöjd med resultatet iaf. :) Ja det var allt för mig just nu, vi hörs snart igen.   


               

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards