mariajasmine

Direktlänk till inlägg 10 maj 2012

Fyndat fina saker på loppis

Av Jasmine Andersson - 10 maj 2012 18:30

Heey igen bloggen. :) Nu var de längesen jag skrev här, har haft ett låååångt uppehåll nu igen. Men jag känner att jag hinner knappt uppdatera och skriva nånting här för det händer så mycket andra saker i livet. Men jag kommer ju såklart att ha kvar bloggen och skriva ibland då jag har tid och så. Så ni får fortsätta följa mig ni som gör det. :p Hur som helst de har varit mycket jobb under den senaste tiden speciellt då man jobbar 100 % och jobbar både dagar, kvällar och helger, så det är ju en utav anledningarna till varför man bloggar lite mindre, men jag ska försöka bli lite bättre iaf. Under dom närmaste helgerna då jag har varit ledig har det i vanlig ordning varit lite fester med kompisar och så.


Och förra helgen på lördagen så var det loppis på folketshus för allmänheten också under hela dagen så då gick jag dit en sväng för att en av mina kompisar stod där och sålde saker som hon ville bli av med eftersom hon ska flytta till en annan lägenhet snart. Det fanns många fina saker som jag fyndade. :) Kommer att visa bilder på det jag köpte i slutet av detta inlägg.


Lite senare ikväll kanske jag ska umgås med lite kompisar, men nu först ska jag äta lite middag och titta några avsnitt av Bigbrother. Idag har jag haft min lediga dag och imorgon blir det att jobba kväll och sen jobbar jag resten av hela helgen också så det blir en ganska lugn helg för mig då.


Nu kommer det lite bilder på det jag köpte förra helgen.


    


    


  


Den första bilden med ljuset, den köpte jag inte på loppisen utan den har jag köpt på återvinsten för 2 veckor sen ungefär men har inte hunnit visa den, men allt på dom andra bilderna har jag köpt på loppisen. :) Det ni ser på den andra bilden är en låda att förvara tidningar i och så ser ni ett par kopparfärgade panelgardiner som jag hittade, sen är det 2 stycken äggkoppar i form av ett hjärta och den gröna stora blomman kan man använda till att sätta grönsaker i om man tex äter tacos eller ha nötter eller vad som helst i den, men eftersom jag gillar tacos så kommer jag nog att använda den flitigt till de. :p


Sen på den andra bilden är det ett par röda jättesnygga skor och en röd och fin partyväska, skorna fick jag betala 20 kronor för och dom ser ju helt oanvända ut, helt sjukt vad man kan fynda fina saker. :D Sen på nästa bild ser ni ett snyggt armband som jag hittade och sen en fin hårklämma (som min kompis mamma hade köpt och gav till mig, helt gulligt av henne.) :) Sen ser ni ett par örhängen och ett hänge utan kedja, ska försöka hitta en fin guldkedja till den, och för dom örhängerna och hänget fick jag endast betala 5 kronor, dom är ju hur fina som helst med en fin vit pärla och med 3 strass stenar på varje hänge så man kan säga att jag gjorde en massa bra klipp.


Sen på dom 2 sista bilderna ser ni ett supersnyggt smyckeskrin i form av en soffa som jag köpte av min kompis då. Jag var med henne när hon köpte det i stockholm förra sommaren då hon och jag var där på semester och jag tyckte de var snyggt redan då så den är inte ens 1 år gammal och är i fint skick, men det ska vara en eller två mindre kuddar på den också, men hon ska se om hon hittar dom nånstans hemma hos sig så ska jag få dom för dom hör till skrinet också. Ja det var allt jag fyndade och är supernöjd med alla köp. :D


Ja det var allt för mig just nu, se yaa soon bitches. ;)


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jasmine Andersson - 26 oktober 2015 00:45

Som alla andra år så har jag och mamma hunnit plocka lite hjortron även den här sommaren. :)               ...

Av Jasmine Andersson - 26 oktober 2015 00:30

Heej igen... Nu har jag haft ett väldigt långt upehåll här så nu kommer de in lite bilder på vad jag har hunnit syssla med dom månaderna som jag inte har varit här. Börjar med detta i mitten av sommaren var det den årliga motorfestivalen så då fyllde...

Av Jasmine Andersson - 26 oktober 2015 00:15

På motorfestivalkvällarna blev de såklart fest både på fredag och lördag. Fredag raggade vi runt i Daniels bil ett tag och sen for vi på förfest till Lindvi där de var en massa folk och sen gick vi ut och dansade, lyssnade på Top cats och så tog vi ä...

Av Jasmine Andersson - 24 augusti 2015 22:00

Trubadurkvällen på notis tidigare i sommar var väldigt mysig med lite musik som 2 duktiga killar underhöll oss med varav en av dom är en tidigare klasskompis till mig. :)                    ...

Av Jasmine Andersson - 24 augusti 2015 21:45

Midsommar firade jag tillsammans med familjen hemma hos mamma o pappa under dagen med en god sillunch, lite öl, nubbe och vin till de. Sen så gjorde jag en en god tårta med digestivkexbotten, kolasås av kokad kondenserad mjölk, vispgrädde och en mass...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards