mariajasmine

Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av Jasmine Andersson - 8 oktober 2011 20:23

Cha cha bloggen... Uppdaterade inget igår, men ska berätta hur dagen var och så.. Den började med att jag jobbade 7.00-15.00 sen skyndade jag mig till affären och handlade en massa, var lite stressad för skulle fira Maria (som egentligen fyller år idag), men mycket roligare att gå ut o festa på fredag, mer folk ute då. :) Skulle hinna förbi systemet också och handla lite av det som jag skulle dricka under kvällen. Sen var det bara att gå hem, laga lite mat och sen duscha och börja fixa till sig inför festen.


Gick sen till Maria dit det kom en massa andra människor också, vi blev bjuden på tårta och satt och drack, lyssnade på musik och hade det allmänt trevligt. Sen skulle vi bege oss ut till hotellet här där dem skulle ha mexikansk afton, med bland annat buritos och tequila race osv. :) Vi kom tyvärr inte in för det var fullt där, det var kö långt utanför ingången så vi bestämde oss för att dra till Opera istället. Dit kom sen alla som inte kom in på hotellet så blev bra drag där med tillslut :) Träffade på nån trevlig kille som jag pratade lite med han kom från dalarna ursprungligen. Sen träffade jag annat trevligt folk, kvällen slutade med att vi gick till en efterfest och var där ett tag, sen drog vi till Maria och satt där och pratade en stund så kom hem typ kring 5.00 på morgonen eller nått sånt.


Idag har jag mest haft en chilldag, har sovit ut och sen träffat Maria en stund igen, hon skulle åka bort senare idag, så ville förbi och prata lite om gårdagen och så. Sen senare idag blev jag bjuden på middag av mamma och pappa, dem bjöd på fågel (orrhöna) kokt potatis, gräddsås och rödvinbärsgelè, mums så gott det var :D Sen blev det efterrätt på de också. Sen letade mamma upp ett par gardiner som hon gav till mig, dem var jättefina och röda med änglar på som jag kan använda som julgardiner sen fick jag även ett jättefint hjärtfat också :) Nu har jag kommit hem för en stund sen och ska bara ta de lugnt resten av kvällen... Det var allt jag hade att uppdatera nu... Hörs snart igen.



Text ur en låt av Kjell Hansson


- Som en kväll i en barrskog, fyller du mina sinnen, jag som värjer om våren, som en vandring i regn, som en storm i en öken, som ett stilla blått vatten, får du mina sinnen att leva igen. Dig vill jag älska, låt mig ge dig mitt liv, låt mig höra dig skratta, låt mig va i din famn, låt mig ligga brevid dig, låt mig stanna för alltid, dig vill jag älska och älska igen.


Puss & Kram / Jasmine

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards